En vecka kvar till Derbyt
210184 · Nästa » Till forumet
Sv: En vecka kvar till Derbyt
Tor Karlström: Enligt Ticnet.se är det slutsålt på sittplatsbiljetter till Brynäs-Leksand! Kanske det finns biljetter vid arenan vid match man vet aldrig! Ståplats finns i alla fall kvar!
Jag köpte mina biljetter på julafton över nätet och sitter på M!
Hoppas det blir en ruskigt bra match då min polare Leksingen sitter bredvid!
Jag köpte mina biljetter på julafton över nätet och sitter på M!
Hoppas det blir en ruskigt bra match då min polare Leksingen sitter bredvid!
En vecka kvar till Derbyt
Tja!
Nu är det precis 7 dagar kvar till säsongens sista hemmaderby mot Leksand.
Smart som man är så köpte man biljett till derbyt redan i början av januari.
Vet ej om matchen är slutsåld.
VI SKA KROSSA Leksand!!!
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Nu är det precis 7 dagar kvar till säsongens sista hemmaderby mot Leksand.
Smart som man är så köpte man biljett till derbyt redan i början av januari.
Vet ej om matchen är slutsåld.
VI SKA KROSSA Leksand!!!
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Länkar:
http://hockeykultur.com
http://hockeykultur.com
Hoppas på en grym tillställning i Gavlerinken!!!!!!!!!
Hur tror ni det går i tisdags matchen mot Södertälje? Hoppas vilan har gjort gott för Brynäs benen!!!