ETT TIPS! Slå på fyran!
566709 · Nästa » Till forumet
Sv: ETT TIPS! Slå på fyran!
Falken: fan att man skulle bomma det då jag kollade på svensson,svensson!!
Sv: ETT TIPS! Slå på fyran!
bobby:
Det tror jag allt, men fråga honom. Kameran gick varm hursomhelst.
Det tror jag allt, men fråga honom. Kameran gick varm hursomhelst.
Sv: ETT TIPS! Slå på fyran!
Clubsport: okej.bra:D..när kommer bilderna ? för dom kommer väl upp på hans hemsida?
Sv: ETT TIPS! Slå på fyran!
Clubsport: okej.bra:D..när kommer bilderna ? för dom kommer väl upp på hans hemsida?
Sv: ETT TIPS! Slå på fyran!
Falken: Ja fast de kunde ju ha visat lite ifrån matchen när de ändå var där. Skacka om skygglappsreportage
ETT TIPS! Slå på fyran!
Ser på Sporten, på TV4. Just innan pausen visade vad som kommer senare i programmet. Tyldigen ska det bli ett (litet?) reportage om Boork/Brynäs. Slå på fyran och kolla, dock reklam just nu!