Före detta Brynäsanställd dömd i Tingsrätten!!!
523684 · Nästa » Till forumet
Sv: Före detta Brynäsanställd dömd i Tingsrätten!!!
Peja:
Han bor i villa efter vad jag vet. Där måste det finnas pengar o hämta:-)
Han bor i villa efter vad jag vet. Där måste det finnas pengar o hämta:-)
Sv: Före detta Brynäsanställd dömd i Tingsrätten!!!
Alltså om han har konsumerat alla pengarna (240 000 som det var till Brynäs) så lär ju klubben aldrig få tillbaka pengarna, eller jo efter typ 20 år...
Sv: Före detta Brynäsanställd dömd i Tingsrätten!!!
Bissett19: rätt åt han. vafan ska han utsätta föreningen för bara för att han själv har problem? ett råd lös dem istället....
Summan är rätt nära den vi samlade in, så pengarna skall gå till en riktig brakfest till oss o spelare vid den sista matchen i årets kvalserie..