Gammal Straffkung åter till Bajen
404875 · Nästa » Till forumet
Sv: Gammal Straffkung åter till Bajen
65Selander: men blir det bara förlängning då i 20 minuter eller vadå?
Sv: Gammal Straffkung åter till Bajen
HF: Jo det blev väl en regeländring i år som tur var!
Nu hittar jag inte lämken heller om den ändringen.
Nu hittar jag inte lämken heller om den ändringen.
Sv: Gammal Straffkung åter till Bajen
65Selander: Straffarna är väl borttagna nu eller hur är det? ;)
-HF
-HF
Länkar:
http://www.fyllefemman.com
http://www.fyllefemman.com
Gammal Straffkung åter till Bajen
Läser att Johan Molin är tillbaka i Bajen!
Han var en av dom som kunde slå straffar iaf när han var i Brynäs!
har för mig att han gjorde upp till 10 mål under den säsong han var här.
Han var en av dom som kunde slå straffar iaf när han var i Brynäs!
har för mig att han gjorde upp till 10 mål under den säsong han var här.