Honken skadad...
612957 · Nästa » Till forumet
Sv: Honken skadad...
JanT: Jo det stämmer bra det...Sjödda gjorde alla tre målen för Brynäs i hemma torsken. Har för mig att LHC gjorde tre fyra mål högt på Honken
Sv: Honken skadad...
sylf: Jag har för mig att Molin gjorde ett hattrick mot Luleå för två år sedan.
Sv: Honken skadad...
GävleLasse:
Ja, kanske det. Det skulle ju kunna bli en tradition att kasta in avocados när Brynäs vinner...
För hattrick är det väl ingen som orkar med den här säsongen.
Ja, kanske det. Det skulle ju kunna bli en tradition att kasta in avocados när Brynäs vinner...
För hattrick är det väl ingen som orkar med den här säsongen.
Sv: Honken skadad...
rackham: Tänk om Honken kunde ha fått lite fler puckar på foten i Lördags, då kanske han hade räddat några av skitmålen han släppte in ;)
Sv: Honken skadad...
Bissett19:
Man börjar bli van. Avocado på tummen, puck på foten. Vad blir nästa grej?
Fastna i Boorks skägg...?
Man börjar bli van. Avocado på tummen, puck på foten. Vad blir nästa grej?
Fastna i Boorks skägg...?
Se länk!!