Hur går det för bröderna Johansson
530295 · Nästa » Till forumet
Sv: Hur går det för bröderna Johansson
De åker nog hem och spelar med Rögle nästa säsong, oavsett hur det går i kvalserien.
Sv: Hur går det för bröderna Johansson
Anna29: Det går väl inte så där hysteriskt bra, Anna. Jacko har varit bänkad så här långt i kvalserien, Daniel kansek spelar idag, men har inte spelat tidigare matcher. Ingen av dem har haft en bra säsong.
Hur går det för bröderna Johansson
Hur går det för bröderna daniel åh Jakob johansson hoppas det går bra för dem