Hylla Huss!
304997 · Nästa » Till forumet
Sv: Hylla Huss!
Se till att ta på halsdukarna, för i kväll kommer det att bli "dragigt" i Gavlerinken, vore synd om ni inte kunde gå på jobbet i morgon pga. förkylning.
Mitt tips:
4-2 till Timrå, sista målet i tom bur av Robban, efter att Sjödin har strulat på blå.
Forza Timrå
Mitt tips:
4-2 till Timrå, sista målet i tom bur av Robban, efter att Sjödin har strulat på blå.
Forza Timrå
Sv: Hylla Huss!
70 Rodrigues: Jag har sett det. De är roliga de där tikarna. Men vad har det med Huss att göra? ;)
Sv: Hylla Huss!
Ford Prefect: På Tik:s gb så drivs det friskt med/om den senaste skandalen i Brynäs!!
Det är vanligt att Timråprodukter strular till det så jag tror att det bli 2-1 till Brynäs.Brynäs två mål kommer att gå till så att en gång strular Mats Hansson till det på blå och på Brynäs andra strular Söderström till det på Blå.Timrås tröstmål kommer som du tror att Timrås mål i öppen bur skulle bli;)