http://www.vemdaleninfo.se
Jag Litar på Brynäs!!
445966 · Nästa » Till forumet
Sv: Jag Litar på Brynäs!!
Ahlbom: Man blir ju Frustrerad för F..n!!
Länkar:
http://www.vemdaleninfo.se
http://www.vemdaleninfo.se
Sv: Jag Litar på Brynäs!!
66Berglund: jo det gör jag med dom mesta poängen har dom väll tagit på bortaplan när inte Brooklyn tigers har åkt dit. verkar som om dom spelar bättre utan den egna publiken ;)
Jag Litar på Brynäs!!
Idag spöar vi skiten ur HIV 71,Det är inget jug utan jag vet för jag tror på mitt kära Brynäs.Det var en tillfällig svacka i torsdas,nu Djävlar smäller det utan pardon(hoppas det inte blir bara en match igen:-) 5-2 till de våra mot Hivarna!! HEJ!!!