Jönköping 2 januari!!
641365 · Nästa » Till forumet
Sv: Jönköping 2 januari!!
wikström: jag ska ockås ner till jönköping den 2 januari, åker bil ner med tre hv fans
Jönköping 2 januari!!
Nån som ska till jönköping den 2 januari, vi är ett gäng som ska dit, finns de folk som ska ner så kan ni höra av er om ni vill träffas på samma pub som oss före matchen och dricka några öl! Ha de bra /wikström
www.sektionl.cjb.net
www.sektionl.cjb.net
Länkar:
http://www.sektionl.cjb.net
http://www.sektionl.cjb.net