Keb
343304 · Nästa » Till forumet
Sv: Keb
RoW: Personligen tycker jag Keb är en idiot. Jag hörde honom inte igår, men det han skriver är bara självklarheter. Det kommer aldrig nåt överraskande, nåt insiktsfullt eller djuplodande ur karln, utan bara samma gamla dravel som vilken måttligt intresserad kan räkna ut själv. Dessutom tycker jag att han är en självgod stropp.
Keb
Den där Keb som alla Brynäsare tycker är en stor förrädare, verkar i mina ögon vara en sansad herre med hjärta för Brynäs. Han hade en del vettiga saker att säga igår på Canal+.
Sen är jag väl inte lika besviken på Brynäs som den gamle Brooklyn-tigern matsby, utan hoppas att ni får en ny arena mitt inne i stan, så att det blir lite trevligare att se Timrå vinna i Gävle. ;-)
Sen är jag väl inte lika besviken på Brynäs som den gamle Brooklyn-tigern matsby, utan hoppas att ni får en ny arena mitt inne i stan, så att det blir lite trevligare att se Timrå vinna i Gävle. ;-)
Vi släpper det nu. :)