1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778955 inlägg · 7967 ämnen

keep it up

136704 · » Till forumet

Sv: keep it up
cervante: Du, det beror på vad du egentligen menar med det där "om det skulle vända". Jag sällar mej gärna in i de "toknegativas" led om vi nu är så tokiga som du och andra tycker när vi tydligt ser och in-ser det ni andra verkar skygga för, nämligen sanningen. Jag tycker inte heller att Brynäs med det här laget skulle behöva ha så här svårt att hävda sig. Men efter sju matcher i rad utan vinst kan man inte göra annat än att se saken som den är: laget är faktiskt inte bra - och kommer heller inte att kunna bli det på hela säsongen. Rimligen något bättre än för tillfället förstås - men aldrig ändå bra. Det finns ingen trollkarl som kan förvandla dagens Brynäs till något topplag. Så det här "vända" är ett relativt ord. Brynäs kommer att vinna ett antal matcher till under resten av serien, så om du kallar det att "vända" köper jag det. Men "vända" så att de plötsligt blir ett topplag det kommer aldrig Brynäs att göra den här vintern. Tro mej.

Sv: keep it up
Bright: visst är det darrigt, men jag menar bara vad man som coach kan göra för att lyfta ett lag,det gäller att fokusera på det positiva,att få en god trend.

Annars kan man tänka som många andra och bara ge fan i det,eller hur menar du skall de be att få lämna WO för resten av säsongen och åka och träna upp sig till kvalet eller.......

Det är väl klart att de inte är så mycket sämre än andra lag,självklart att det hade varit bättre med ett par toppvärvningar,(även om det kan gå åt h-vete ändå,kolla hv för något år sedan )men är ekonomin som den är så är det inte mycket att göra.
Dets skall bli kul att höra vad alla toknegativa säger om det skulle vända.....

Sv: keep it up
Visst lider man med killarna i laget. Det kan inte va´ lätt just nu. Samtidigt måste de faktiskt tåla den svidande kritiken. Man får inte tappa en så klar ledning som ikväll och man kan inte förlora match på match på det här viset. Då är man inget bra ishockeylag. Så är det tyvärr bara.

keep it up
Nu finns det bara ett att göra. Det är att ta med sig varje liten positiv grej fån matcherna och bygga på det....Det är väl klart att det inte är kört än det är ju 123 poäng kvar att slåss om.

Hellre en uppgång ur underläge än som för nån säsong sedan ligga bland de tre bästa fram till jul och SEDAN rasa,,

Och är det så att Rhenberg stod upp i båset och manade på,så gör honom till lagkapten,det är ändå ingen titel man skall ha för lång och trogen tjänst....

Jag tror att det kan vara en vändning på gång här nu.

Kämpa på Brynäs

136704 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)