1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"

492658 · » Till forumet

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
bocken: HeHe ja det går "nästan" aldrig att glömma hehe

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
88Lindkvist: Just det! Det glömde jag nästan...

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
bocken: Ja men vi vann på bortamatchen emot malö och det var för att selander.....ja

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
88Lindkvist: Jag hatar Malmö, för f..n! Jag är Gävlebo(utländsk ursprung, ovanligt va?) och kommer alltid att stötta Brynäs oavsett om dom spelar i div 2!!!

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
bocken: Ja du får göra samma sak som emot malmö borta hehe=)

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
65selander: Ha det bra. Hoppas du har tur med dig!

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
Roxio: och ja brukar då jämt och ständigt få klagobrev från vissa på denna sida om att ja inte förljer innehållet... men va i hela friden har TONY´S PIZZERIA att göra med hockey...fattade itne det direkt....

Eller jo om Sulku tar en pizzza före matchen så räknas det väl..!!!!????
Vi kanske ska börja snacka om Bantningsprodukter med eller.?

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
bocken: Nejdå har 3 kusiner och samtliga är bokade.

Ha det bra alla nu bär det iväg till Luleå

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
65selander: Det får man hoppas! Bara det inte är släkt till dig.

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
65selander: Ok. Var där i veckan!

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
Roxio: Nejdå dom tillhör 66Berglund här på HS

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
bocken: Har inte bott i byn sedan -84 och har därför inte koll på återäxten. :-)

Men det finns nog någon i din smak

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
65selander: När man kommer in till byn från Sveghållet passerar man några lador där man hängt upp Brynäsflaggor. Är det månne dina?

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
65selander: Hur många snygga tjejer bor i byn? Två, eller två och en halv?

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
bocken: För mycke Leksingar i området bara.

Glömde berätta att vi har finfin längdåkningsanläggning i byn samt två fotbollsplaner

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
bocken: Haha kanske det men det bor ju inte så mycke folk där så..
Men alla brynäsare får åka skidor gratis hehe så alla vill dit=)

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
65selander: Härligt! Kanske BIF borde bygga en ny hall där?

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
65selander: Ni har ingen tunnelbana.

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
65selander: WoW Vad har ni inte???

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
bocken: Japp snart är vi för stora för Härjedalen. Byarådet funderar på att lägga ner Hede och göra Flygplats över byn.

Vemdalen har även en flygplats :-) (se länk)

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
65selander: Explation i full gång!

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
bocken: Håller med om att Tonys pizzor är tunna och priset skall vi inte diskutera...

Tycker det är bra gjort av Vemdalen att ha Bio överhuvudtaget.

I Vemdalen bor det ca 800-900 invånare och vi har 2 stora hotell Vemdalsskalet och Björnrike. Vi har Bowlinghall i byn, sporthall den ligger på Vemdalsskalet.

Ny Multihall är under utredning och den skall ligga i byn och den skall även inhysa en simbassäng.

Och om jag inte har fel så är även Vemdalen Sveriges tredje största skidort!

Sv: Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
Roxio: Instämmer!

Magra pizzor hos "Tonys pizzeria"
Gillar du dem , Selander..Tunnare deg får man leta efter! O så bara movienight på onsdagar..Snacka om håla tänkte jag säga;-)

492658 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)