1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 765317 inlägg · 7967 ämnen

Målvakt

Målvakt
Jag ramlade in på nån finsk ryktessida för ett par dagar sen. Elitseriens kanske bäste målvakt någonsin är på tydligen på glid: Jarmo Myllys...

Sv: Målvakt
Ford Prefect: Han funderar väl på att lägga av. Tala om att man saknar honom trots att Hento är en grymt duktig målvakt.

Portello: Ja så är det nog. Jag saknar honom, fast han stod i fel lag. En profil, utan tvekan.

Ford Prefect: Fel lag? det vill jag inte hålla med om. Rött,gul och svart. Fina färger det :)
Helt klart var Myllys en profil.
Dessutom hade han ju stort hjärta för oss. När vi hade det ekonomiska stålbadet så sänkte han lönen. all heder till såna spelare.

Varför blir det inte stora bokstäver ibland trots att man håller i shiftknappen?? *morr*

Portello: Instämmer helt om färgerna. ;) Och jag minns att han sänkte sin lön. Jag håller helt med dig; Myllys bevisade, om det någonsin rådde någon tvekan, att han hade ett stort hjärta för klubben och att pengar inte var det viktigaste.

Portello: Det räcker inte att hålla i den, du måste trycka ner den. *tipsar* :P

Ford Prefect: En annan utlänsk spelare som bevisat sin hjärta för klubben är ju Jussi i Malmö. Tycker han har varit i Mälmö hur länge som helst.

« · 271919