1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779451 inlägg · 7967 ämnen

Mästar-Cupen

101402 · » Till forumet

Sv: Mästar-Cupen
Trist, ingen onlinebevakning från Mästarcupen på swehockey.se.

Sv: Mästar-Cupen
Har inte Mästarcupen nån hemsida?

Sv: Mästar-Cupen
65 Selander: Det hade ju känts avsevärt mycket bättre om dom visste att det var en överansträngning.Äntligen kommer Jamie, bättre sent än aldrig! Nu får vi hoppas att han spikar igen!

Sv: Mästar-Cupen
6 Lundström: Det som är bra med Soling är att dom tror att det är en överansträngning bara. BIFS´hemsida skriver också att Jamie har fått en dotter och att han ansluter troligtvis truppen på fredag.

Grattis Jamie

Sv: Mästar-Cupen
Och Soling är borta igen! Det är minst sagt lite oroväckande när det gäller Solings knä.

Sv: Mästar-Cupen
Puffen: Truppen mot FBK enligt hemsidan.

Målvakter:
Joakim Lundström (Kent Elfsberg)

1:a Femman:
Tommy Sjödin, Veli-Pekka Laitinen, Kristoffer Jobs, Janne Larsson, Ove Molin

2:a Femman:
Pär Djoos, Henrik Rehnberg, Niklas Anger, Tommi Miettinen, Kenneth Bergqvist

3:e Femman:
Daniel Johansson, Alternerande back, Mikko Luovi, Roger Kyrö, Björn Danielsson

4:e Femman:
Jussi Pekkala, Adam Andersson, Simon Östlund, Daniel Wågström, Jonas Floberg

Reserver:
Per Mårs

Soling känner av knät :((

Sv: Mästar-Cupen
65 Selander: du får gärna ha rätt

Sv: Mästar-Cupen
65 Selander:

fattar du väl att du inte kan låna ut tröjan till nyz. Han är ju minst i Gardet (i hård konkurans med FlipRune) å din tröja får vi ju plats i allihop + Jugga : )

Ses på onsdag

Sv: Mästar-Cupen
Puffen: Nu sticker jag ut hakan och säger att Brynäs vinner med 4-2 över FBK eftersom deras kung Söderström är skadad.

Vårat problem kan bli att vi inte har någon ordinarie målis i spel.

Och i år så skall jag låsa in nallen före match, förlusten mot Leksand i fjol kostade skattebetalarna en 9110 när Janne Larsson brände två straffar på samma kväll.

Jag hoppas att det kommer en massa Brynäsare till Mästarcupen eftersom det ser faktiskt hyfsat ut i år.

/Patrik

Sv: Mästar-Cupen
nyz: Du kan få låna min tröja!

Sv: Mästar-Cupen
nyz:
Inget dåligt vad de där.. Synd bara att siffrorna kommer bli större än ynka 5-2!! =)

Sv: Mästar-Cupen
nyz:
Hur blir det om Brynäs vinner med ett annat resultat än 5-2?

Sv: Mästar-Cupen
nyz: Det skulle jag aldrig våga lova om jag vore du........

Sv: Mästar-Cupen
Puffen:

Skulle Leksand förlora mot Brünäs med 5-2 lovar jag härmed att gå iklädd Brünäs-matchtröja under varje möte lagen emellan!

LIFvet leker...

Mästar-Cupen
Tips till Mästarcupen
Brynäs-Leksand 5-2
Brynäs-MoDo 4-1
Brynäs-Färjestad 3-4
Leksand-MoDo 2-1
Leksand Färjestad 2-5
Färjestad-MoDo 5-1


Etta Färjestad Inte lika överlägsna som förra året men vinner ändå
Tvåa Brynäs Kraftig uppryckning Årets överraskning
Trea Leksand Klarar sig kvar i år och kanske kan knipa 8:e platsen
Fyra MoDo Blir årets flopp många förluster inte ett enda igenkänt nyförvärv

101402 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)