Mästar-Cupen
101402 · Nästa » Till forumet
Sv: Mästar-Cupen
65 Selander: Det hade ju känts avsevärt mycket bättre om dom visste att det var en överansträngning.Äntligen kommer Jamie, bättre sent än aldrig! Nu får vi hoppas att han spikar igen!
Sv: Mästar-Cupen
6 Lundström: Det som är bra med Soling är att dom tror att det är en överansträngning bara. BIFS´hemsida skriver också att Jamie har fått en dotter och att han ansluter troligtvis truppen på fredag.
Grattis Jamie
Grattis Jamie
Sv: Mästar-Cupen
Och Soling är borta igen! Det är minst sagt lite oroväckande när det gäller Solings knä.
Sv: Mästar-Cupen
Puffen: Truppen mot FBK enligt hemsidan.
Målvakter:
Joakim Lundström (Kent Elfsberg)
1:a Femman:
Tommy Sjödin, Veli-Pekka Laitinen, Kristoffer Jobs, Janne Larsson, Ove Molin
2:a Femman:
Pär Djoos, Henrik Rehnberg, Niklas Anger, Tommi Miettinen, Kenneth Bergqvist
3:e Femman:
Daniel Johansson, Alternerande back, Mikko Luovi, Roger Kyrö, Björn Danielsson
4:e Femman:
Jussi Pekkala, Adam Andersson, Simon Östlund, Daniel Wågström, Jonas Floberg
Reserver:
Per Mårs
Soling känner av knät :((
Målvakter:
Joakim Lundström (Kent Elfsberg)
1:a Femman:
Tommy Sjödin, Veli-Pekka Laitinen, Kristoffer Jobs, Janne Larsson, Ove Molin
2:a Femman:
Pär Djoos, Henrik Rehnberg, Niklas Anger, Tommi Miettinen, Kenneth Bergqvist
3:e Femman:
Daniel Johansson, Alternerande back, Mikko Luovi, Roger Kyrö, Björn Danielsson
4:e Femman:
Jussi Pekkala, Adam Andersson, Simon Östlund, Daniel Wågström, Jonas Floberg
Reserver:
Per Mårs
Soling känner av knät :((
Sv: Mästar-Cupen
65 Selander:
fattar du väl att du inte kan låna ut tröjan till nyz. Han är ju minst i Gardet (i hård konkurans med FlipRune) å din tröja får vi ju plats i allihop + Jugga : )
Ses på onsdag
fattar du väl att du inte kan låna ut tröjan till nyz. Han är ju minst i Gardet (i hård konkurans med FlipRune) å din tröja får vi ju plats i allihop + Jugga : )
Ses på onsdag
Sv: Mästar-Cupen
Puffen: Nu sticker jag ut hakan och säger att Brynäs vinner med 4-2 över FBK eftersom deras kung Söderström är skadad.
Vårat problem kan bli att vi inte har någon ordinarie målis i spel.
Och i år så skall jag låsa in nallen före match, förlusten mot Leksand i fjol kostade skattebetalarna en 9110 när Janne Larsson brände två straffar på samma kväll.
Jag hoppas att det kommer en massa Brynäsare till Mästarcupen eftersom det ser faktiskt hyfsat ut i år.
/Patrik
Vårat problem kan bli att vi inte har någon ordinarie målis i spel.
Och i år så skall jag låsa in nallen före match, förlusten mot Leksand i fjol kostade skattebetalarna en 9110 när Janne Larsson brände två straffar på samma kväll.
Jag hoppas att det kommer en massa Brynäsare till Mästarcupen eftersom det ser faktiskt hyfsat ut i år.
/Patrik
Sv: Mästar-Cupen
nyz:
Inget dåligt vad de där.. Synd bara att siffrorna kommer bli större än ynka 5-2!! =)
Inget dåligt vad de där.. Synd bara att siffrorna kommer bli större än ynka 5-2!! =)
Sv: Mästar-Cupen
Puffen:
Skulle Leksand förlora mot Brünäs med 5-2 lovar jag härmed att gå iklädd Brünäs-matchtröja under varje möte lagen emellan!
LIFvet leker...
Skulle Leksand förlora mot Brünäs med 5-2 lovar jag härmed att gå iklädd Brünäs-matchtröja under varje möte lagen emellan!
LIFvet leker...
Länkar:
http://www.lifgardet.nu
http://www.lifgardet.nu
Mästar-Cupen
Tips till Mästarcupen
Brynäs-Leksand 5-2
Brynäs-MoDo 4-1
Brynäs-Färjestad 3-4
Leksand-MoDo 2-1
Leksand Färjestad 2-5
Färjestad-MoDo 5-1
Etta Färjestad Inte lika överlägsna som förra året men vinner ändå
Tvåa Brynäs Kraftig uppryckning Årets överraskning
Trea Leksand Klarar sig kvar i år och kanske kan knipa 8:e platsen
Fyra MoDo Blir årets flopp många förluster inte ett enda igenkänt nyförvärv
Brynäs-Leksand 5-2
Brynäs-MoDo 4-1
Brynäs-Färjestad 3-4
Leksand-MoDo 2-1
Leksand Färjestad 2-5
Färjestad-MoDo 5-1
Etta Färjestad Inte lika överlägsna som förra året men vinner ändå
Tvåa Brynäs Kraftig uppryckning Årets överraskning
Trea Leksand Klarar sig kvar i år och kanske kan knipa 8:e platsen
Fyra MoDo Blir årets flopp många förluster inte ett enda igenkänt nyförvärv