MODO - Brynäs IF 19/10
« Föregående · 1528537 · Nästa » Till forumet
Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Bra gjort av domarna. Sånt här brukar ju alltid sluta med power play för hemmalaget
Qvarre: Någon sa att sånt jämnar ut sig...Jag undrar när?
Redigerad kommentar
maddog1970: Gnällandet kommer nå nya höjder i modos omklrum. Sundström och Psyko-Samelsson kommer hålla hov.
Zappaholic: Jag tror rentutav att tuffe Uffe kommer att grina en liten skvätt!
Skröder visar klass, IGEN.
Kåådy gör ditt jobb!
Snacka om sönderblåst perre, finns flertalet kärringar i rött som ska äta med sugrör. Nån som sett till Widing?
Tommy: Ja Steen ligger på minus i min bok. Trodde han var en spelare som tog och gav ala Granström. Verkar som tiden i Modo förvandlat honom till en gnällspik ala Sundström. Hoppas Cody alt Granström täpper till truten på han i tredje.
+ 7
Jajjen:
Jag unnar verkligen L J en framgång i AS.... både för sin egen och för Brynäs skull :-)
+ 1
70 Rodrigues: Jösses vad lättretade de är inne på Modos forum. Man är in där lite och retas och de hugger på allt. Att de inte gör dom vi, ignorerar tattarna :-)
Zappaholic: Vet inte om du har sett filmen Wrong Turn, men lite så är det där uppe i Ö-Vik :-)
+ 1
tompap71: Cody agera, nu vill jag se blodvite och en harmynt norrman i gipsvagga!
+ 1
« Föregående · 1528537 · Nästa »
Peja:Ja nu hoppas jag Wikegård SKRIKER ut detta i media 2583760896794 gånger att Skröder är en FILMARE.
Kan man hoppas på att Kåååådy kommer in å vrålsänker nån i andra vågen nu?!