MODO - Brynäs IF 19/10
« Föregående · 1528632 · Nästa » Till forumet
Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Jajjen:
Jag unnar verkligen L J en framgång i AS.... både för sin egen och för Brynäs skull :-)
+ 1
70 Rodrigues: Jösses vad lättretade de är inne på Modos forum. Man är in där lite och retas och de hugger på allt. Att de inte gör dom vi, ignorerar tattarna :-)
Zappaholic: Vet inte om du har sett filmen Wrong Turn, men lite så är det där uppe i Ö-Vik :-)
+ 1
tompap71: Cody agera, nu vill jag se blodvite och en harmynt norrman i gipsvagga!
+ 1
Jajjen: Tror Foppa/bögnäslund betalat in för 25 poäng de närmaste 5 åren. Det är vad jag hört!
maddog1970:Snarare att Bertil ska spela hockey å inte tuppa sig i alla lägen
maddog1970: nu ska vi inte belasta Honken...han har räddat oss under alla utvisningar...
+ 1
Lindström: Är inte alls förvånad, vi gör ju grymt lite mål, har vi gjort mer än 4 i någon match?
Zappaholic: Då och då. Ett PP med Bäckström och Järnkrok är mål varje gång.
Fan, den här matchen verkar inte gå att vinna,,,,,uppförsbacke heeeela tiden
Smutsiga äckliga fuskande jävla främlingslegion, hatar dem, hatar iofs alla lag utom Brynäs.
Domarna suger jättekuk, men det är inte dem som missar mål och är ineffektiva som aldrig för.
För mycket alibi spel i Bif, ingen utmanar & går på mål utan viker ner i hörnen gång efter annan.
Lindström: Tror vi spelar en match nu då de andra lagen spelar två...lite vila behövs. Det syns
70 Rodrigues: Den kommer gå upp igen. Vi är i en svacka som vi kommer arbeta oss ur. Precis som förra året...
Zappaholic: svacka?!?!?! ni har torskat två matcher irad...vilken svacka...
« Föregående · 1528632 · Nästa »