Mora-Brynäs i Sthlm?
464266 · Nästa » Till forumet
Sv: Mora-Brynäs i Sthlm?
sylf:
Ska titta med Moras "kändis" Kjell Olsson Kry, så det får bli på neutral mark. Huge verkar så bitsk...
Ska titta med Moras "kändis" Kjell Olsson Kry, så det får bli på neutral mark. Huge verkar så bitsk...
Sv: Mora-Brynäs i Sthlm?
claesw: O´Learys på Söder brukar ha gång ett antal apparater och Kungsholmen brukar visa Säsongskortmatcherna också.
Mora-Brynäs i Sthlm?
Är det någon som har koll på var man kan se matchen i stockholm. Har kollat O´learys i Sumpan/Kungsholmen utan bra resultat.
Lutar åt O´learys Götgatan. De visar matchen och eventuellt på storbild om intresset är stort, så kom dit!!