Mora Cup
« Föregående · 746176 · Nästa » Till forumet
Sv: Mora Cup
65selander: Pratade precis med Lasse,o enligt honom så såg Brynäs grymt segt ut,tunga ben förmodligen de dubbla passen denna vecka som satt i benen.Men jag tror Lasse o Gusten kommer rapportera in nåt under kvällen........dem skulle först ligga i Gustens soffa o dricka Whisky o kolla på Machorullen Brokeback Mountain:)
wap.hockeysnack.com
Pratade just med Gusten på plats i FM,han hade iofs hela truten full med Hamburgare,men det jag lyckades höra var att Kristan spelade stabilt,han hade gjort några bra räddningar.Sen siade han om att om bara vi kunde hålla oss på banan trodde han det kommer rinna iväg till våran fördel.
Pratade just med Gusten på plats i FM,han hade iofs hela truten full med Hamburgare,men det jag lyckades höra var att Kristan spelade stabilt,han hade gjort några bra räddningar.Sen siade han om att om bara vi kunde hålla oss på banan trodde han det kommer rinna iväg till våran fördel.
Verkar som dom har styrt om lite enl Swehockey
| 17. HERMANSSON, Daniel | 33. KARLSSON, Sebastian | 9. MALMSTRÖM, Henrik | |||||||||
| 4th Line | 32. CARLSSON, Jonathan | ||||||||||
| 21. MOLIN, Ove | 24. HANSEN, Mads | 27. SPETS, Lars-erik | |||||||||
| 3rd Line | 10. NOLANDER, Peter | 7. SJÖDIN, Tommy | |||||||||
| 20. SALMONSSON, Johannes | 19. BÄCKSTRÖM, Nicklas | 16. GYNGE, Richard | |||||||||
| 2nd Line | 22. SUNDQVIST, Jörgen | 8. ANGELL, Nicholas | |||||||||
| 23. DANIELSSON, Björn | 36. LIND, Mikael | 12. DACKELL, Andreas | |||||||||
| 1st Line | 3. JOHANSSON, Daniel | 28. CASSELSTÅHL, Daniel | |||||||||
| Goalkeepers | 30. SPERRLE, Daniel | ||||||||||
| 1. KRISTAN, Robert | |||||||||||
| Brynäs IF | |||||||||||
| Referee: | Sjöberg, Patrik | ||||||||||
| Linesmen: | Karlberg, Anders | ||||||||||
| Molander, Fredrik | |||||||||||
« Föregående · 746176 · Nästa »
Dackell måste ha tränat bort några kilon...nu både smart och smidig!
Hermansson-Karlsson-Malmström blixtrar till ibland, kan bli ES bästa fjärdelina.
PP SUGER GALLA!!
Tredje perioden präglades av 1-3-1 och styrspel, man måste ju träna på sånt med...