1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Mr G har Hugg

842300 · » Till forumet

Sv: Mr G har Hugg
Huss: Jag känner mina Pappenheimare.... :-))

Sv: Mr G har Hugg
Huge: "They even seek him in the "Brynäs Store"
Där hade du, min gode man, funnit honom igår. Han for fram som en slåttermaskin bland hyllorna (som en nyrik ryss på NK för ett par-tre år sedan) och lämnade inte shopen tomhänt.

Sv: Mr G har Hugg
Herr Anka

Prexis vad som avses: Bohus-Björkös egen Ers Excellens Dumbledore.

Vår käre västkustbos hemvist är ju som bekant ofta lite oklar:

They seek him on land, they seek him off shore
They even seek him in the "Brynäs Store"
Is he in heaven, is he in hell
That damned illusive Dumbledore...

Ezra "Statler" Pond

Sv: Mr G har Hugg
Waldorf:

Aj, aj, ja... Ni får inte ge MeGusto Qusten sån där Brokeback-ammunition. Han har det eländigt nog där uppe i Skogen...

Så, Ni menar att man är lite söt alltså... Hmmm...


Ankan - looking into the Pond

Sv: Mr G har Hugg
Bissett19:


Går inte, ramlade i crackgrytan när jag var liten...



Ankan - high in the Pond

Sv: Mr G har Hugg
Bissett19: det är sockret...



allt detta jävla socker han proppar i sig.

Sv: Mr G har Hugg
Crackham: Sluta knarka.

Sv: Mr G har Hugg
Statler:

Menar Ni Bohus-Björkö och Ers Excellens Dumbledore?

Mänsklighetens avveckling? Ja, det är inte mindre än att man känner "von oben" perspektivet i den bekännelsen...


Ankan - capo da Pond

Sv: Mr G har Hugg
Waldorf:

Inte vara blygsam nu, Waldorf.
Nu pratar vi nivå och inte antal inlägg.
Nivån, Waldorf, nivån...

Det finns minst en nivå till...



Ankan - ducking

Sv: Mr G har Hugg
Ärade herr Anka:

För att citera en känd Öckeröbo: ""Brilliant minds think alike."


Även undertecknad tror på omänsklighetens avveckling.

Eder tillgivne
Statler

Sv: Mr G har Hugg
Huge: jag vet inte det jag... "Proffstyckare" tycker jag passar mig bättre.. ;)

Fast jag ger inte mycket för det där med antal inlägg och olika titlar beroende på hur många inlägg man skrivit.

Sv: Mr G har Hugg
Statler:

Jag tror på mänskligheten och dess utveckling, men i synnerhet Er och Waldorfs möjlighet att ta debatten till en högre nivå... en mycket högre nivå!


Ankan - paddling for the playoffs

Sv: Mr G har Hugg
rackham: Låter kanon, eller hur Lasse?

"Jag har varit i kontakt med konstruktören av detta forum och lämnat förslag på fler nivåer."

Jamen, går det verkligen att ta debatten till en högre nivå än den vi nu har fört den till? :-)

Statler

(så slipper Ankan fundera där nere i sin damm....)

Mr G har Hugg
Mr G och mr Hugg (övriga för kännedom):

Jag har varit i kontakt med konstruktören av detta forum och lämnat förslag på fler nivåer.
Jag menar vad är "Legend-status" för två så stora Brynäskritiker.

Mitt förslag är att en får status Statler och den andra Waldorf...

Jag har lovat återkomma om vem som är vem... det blir en knepig fråga.

Om ni ser en anka som kvackar extra mycket kan det dels bero på slutspelformsmaskningen a la Koork eller på de djupa existensiella bryderierna om det är Mr G som är Statler och Mr H som är Waldorf... eller tvärtom...

Hmm...


Ankan - deep deep deeep in the pond

842300 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)