Nervöst eller???
137794 · Nästa » Till forumet
Sv: Nervöst eller???
Jari Von Jäger: Det är klart,nu har TIK verkligen chansen,vinner de inte ikväll.....då kan de aldrig hoppas på att slå vårat brynäs hemma......
GO Brynäs!!!!!!
GO Brynäs!!!!!!
Sv: Nervöst eller???
westerlind: Det skulle kanske funka om Winnerborg dömde, då skulle väl skotten studsa på honom och i mål. Men nu dömer inte han, så då är det nog kört med det.
Sv: Nervöst eller???
Jari Von Jäger:
Hmm, se upp Timrå - nu plockar vi fram vårt hemliga vapen som vi finslipat en längre tid: Ikväll slår Brynäs världen med häpnad genom att spela tre första perioder. Böljande anfallsvågor och blixtrande kontringar kommer att sätta obeveklig press på Timrå och göra publiken i Gavlerinken vild av glädje.
Kapanen är bättre än någonsin och krigar ursinnigt i puckregnet bakom panikslagna timråiter, men här hjälper tyvärr inga 94,51% - med 130 skott gör vi ändå sju mål.
Ser fram emot en underhållande match - Lycka till!
Brynäs - Red Igloos 7 - 2
.
Hmm, se upp Timrå - nu plockar vi fram vårt hemliga vapen som vi finslipat en längre tid: Ikväll slår Brynäs världen med häpnad genom att spela tre första perioder. Böljande anfallsvågor och blixtrande kontringar kommer att sätta obeveklig press på Timrå och göra publiken i Gavlerinken vild av glädje.
Kapanen är bättre än någonsin och krigar ursinnigt i puckregnet bakom panikslagna timråiter, men här hjälper tyvärr inga 94,51% - med 130 skott gör vi ändå sju mål.
Ser fram emot en underhållande match - Lycka till!
Brynäs - Red Igloos 7 - 2
.
Sv: Nervöst eller???
Ikväll är det hemma match och jag ska in som vanligt! KOM ALLA SOM KAN! GO BRYNÄS
Nervöst eller???
Hur är läget Gävlebor. nervöst eller? Torsk ikväll och det börjar se jävligt mörkt ut för er, det blir mörkrost med andra ord. He He!! Som ni förstår har Timrå en förbannat bra lag i år, så det finns stora möjligheter att knäcka denna onda svit vi har hos er. Hoppas på en bra match, Lycka till! Tips: BIF-TIK 2-4.
Stenklar seger i kväll 2-5 eller 0-4 har svårt att bestämma mig men 3 pinnar blir det.
Tik-power...