Nya Spelare
84113 · Nästa » Till forumet
Sv: Nya Spelare
Lyck:
Vi får innerligen hoppas på det första alternativet du skrev, för annars så blir det en tung kommande säsong!
Vi får innerligen hoppas på det första alternativet du skrev, för annars så blir det en tung kommande säsong!
Sv: Nya Spelare
6 Lundström: Om Brynäs har förhandlingar på gång, och spelare på kroken utan att det läcker, är det bra. Om det innebär att man sitter och rullar tummarna är det inte bra.
Sv: Nya Spelare
Nu är Brynäs det enda laget hos hockeymagasinet där det inte finns några nyförvärvsrykten.Bra eller dåligt?
Nya Spelare
Två spelare som dom kan köpa är Kim Staal MoDo och Rickard Wallin Färjestad kanske lite dyrt med båda men en kanske...
Vad som inte känns lika bra är, precis som många påpekat, att vi förlorat Bisset och Rudslätt i första hand och inte värvat någon ersättare (målskytt) till dessa. Vi behöver göra fler mål än förra säsongen för att nå högre. Vem ska göra dem? Bergqvist+ Vem ska göra Bissetts och Rudslätts kassar?
Hoppas på svar snart.