1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779063 inlägg · 7967 ämnen

Olsson


Sv: Olsson
gordo:

Det luktar å andra sidan Brynäs 4:e line långa vägar.
Man torde inte få hicka precis.

Sv: Olsson
Kessler:

Nog kan väl man säga så, men kvalitén är väl inte såå bra.

Per Löfström torde vara undantaget. Hermansson är ingen super spelare precis. Christer Olsson har förmodligen haft Leksand i tankarna länge eftersom han velat fram och tillbaka. Betänk dessutom att han är kompis med "Masken". Tyskland var nog bara en dimridå. Brynäs behöver å andra sidan förnyelse, så det kan kvitta med Olsson.

Bissett är ju tydligen - enligt Hockeymagasinet - ett tänkbart namn för Leksand. Om nu Leksand är beredda att betala för honom. Att ge leksand någon kredit vore vansinne, minst sagt. Vill dom ha honom får dom väl betala.

Sv: Olsson
mgamill:
Micke P + Göran H...
En klok center och de har en energisk checkingline till förfogande!

Sv: Olsson
Sylf: Tydligen har Leksand dubblat Modos Micke Petterssons lön och risken är väl rätt stor att Leksand har en pengapåse klar för er C.Olsson också..........man blir lite less.

Sv: Olsson
Sylf: Göran Hermansson är näste fd BIF-are hos masarna. Går Crippe och Bissett dit också så har de en liten koloni där.

Sv: Olsson
Tydligen klart nu att Olsson lämnar klubben.Går han till Leksand måste han va ett pucko utan motsvarighet,trodde han va ute efter att göra sig ekonomiskt oberoende.

Sv: Olsson
Har svårt att tro att Olsson sticker till Leksand, det räcker med att Löfström gjorde det!

Sv: Olsson
aphac: Jag tycker nog att Olsson har kapacitet att vara en av Sveriges bättre backar. Frågan är väl bara var den kapaciteten bäst visar sig. Tror dock inte att det för Brynäs del behöver vara ett nedköp att byta honom mot den aktuelle finnen.

Sv: Olsson
Lilljanne: Olsson en av Sveriges bästa backar???!!! Ursäkta men!!!

Sv: Olsson
Lilljanne: Att Crippa var aktuell för LIF hörde jag i förrgår, det var därför jag insuinerade det i mitt inlägg 2002-04-29 18:37:39. Inte mig emot som sagt. Han får gärna gå till vilket ES-lag som helst, det innebär 700.000 spänn till Brynäs...

Sv: Olsson
Lilljanne:
Lite svårt att jämföra spelare för spelare eftersom det är olika speltyper, men utan tvekan hade det förstärkt laget om de nya spelarna kommit till istället för att ersätta flyktade spelare...

Anger-Miettinen-Rudslätt skulle kunna vara en trevlig checking-line...

Olsson
Hockeymagasinet påstår att Christer Olsson är aktuell för Leksand. Är det taktik att dumpa en av Sveriges bästa backar till en konkurrent? Anger och Miettinen mot Bissett och Rudslätt. Laitinen mot Olsson. Laitinen och Miettinen måste vara jävligt bra om säsongen 02-03 ska bli bättre än 01-02.

86133 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)