Omgång 6!
128947 · Nästa » Till forumet
Sv: Omgång 6!
Tågny: Jag fattar inte heller varföär Aspen skall debutera imorrn, när Ram har övertygat,Aspen har väl bara spelat en match denna säsong 1-8 mot Leksand!!!
Jag var optimist innan jag fick veta att Aspen skulle stå, nu tror jag på en klar förlust 5-2, såg MODO mot LHC och dem vafr klart bättre än LHC i två perioder men ändå torska man. Pierre Hedin var kung!!!
Jag var optimist innan jag fick veta att Aspen skulle stå, nu tror jag på en klar förlust 5-2, såg MODO mot LHC och dem vafr klart bättre än LHC i två perioder men ändå torska man. Pierre Hedin var kung!!!
Omgång 6!
Vet att det är lite tidigt men jag strtar tråden ändå...
Timrå-Malmö:
3-2 str...Timrå fortsätter att spela mycket bra men efter Malmös senaste storseger så kan ju allt hända. 2st formstarka lag som möts. En mycket jämn och rolig match på G men Timrå visar sig snppet starkare och vinner med 3-2 efter straffar.
Färjestad-Linköping
1-3... Färjestad har inte visat särskilt god form och jag tror svackan håller sej ett tag till. Linköping har formen inne och vinner en välförkänt seger med 3-1 borta mot värmlänningarna.
MoDo-Brynäs
2-3...Svårtippad match men jag säger 3-2 till Brynäs som den store Brynäs fantasten jag är. Matchen kan sluta hur som hellst men jag tror ändå på att Brynäs visar sig snäppet vassare...
Luleå-Frölunda
2-4... Både Luleå och Frölunda vann senaste matchen men Frölundas form är på topp och jag tror att Luleå får det väldigt svårt!
Södertälje-Leksand
3-2 str... Ännu en svårtippad match. Jämn och en ganska trkuig match att vänta av de 2 bottenlagen...Men Södertälje vinner matchen på straffar.
Djurgården-HV71
2-5... Djurgården har som FBK inte visat någon vidare bra form och jag tror inte att dom klarar kvällens match heller. HV71 vinner stort och välförtjänt med 5-2 i Globen..
Timrå-Malmö:
3-2 str...Timrå fortsätter att spela mycket bra men efter Malmös senaste storseger så kan ju allt hända. 2st formstarka lag som möts. En mycket jämn och rolig match på G men Timrå visar sig snppet starkare och vinner med 3-2 efter straffar.
Färjestad-Linköping
1-3... Färjestad har inte visat särskilt god form och jag tror svackan håller sej ett tag till. Linköping har formen inne och vinner en välförkänt seger med 3-1 borta mot värmlänningarna.
MoDo-Brynäs
2-3...Svårtippad match men jag säger 3-2 till Brynäs som den store Brynäs fantasten jag är. Matchen kan sluta hur som hellst men jag tror ändå på att Brynäs visar sig snäppet vassare...
Luleå-Frölunda
2-4... Både Luleå och Frölunda vann senaste matchen men Frölundas form är på topp och jag tror att Luleå får det väldigt svårt!
Södertälje-Leksand
3-2 str... Ännu en svårtippad match. Jämn och en ganska trkuig match att vänta av de 2 bottenlagen...Men Södertälje vinner matchen på straffar.
Djurgården-HV71
2-5... Djurgården har som FBK inte visat någon vidare bra form och jag tror inte att dom klarar kvällens match heller. HV71 vinner stort och välförtjänt med 5-2 i Globen..
Är som sagt annars inte direkt orolig över spelet. Sån´t här går i vågor. Rätt vad det är så börjar alla åka rätt, får pucken i fart och vips så klickar allt på plats.......