Omstarten!!!
503580 · Nästa » Till forumet
Sv: Omstarten!!!
Bissett19: Kan inte klaga på vesa allt för mycke för han har varigt borta ett bra tag men om en vecka kanske han är tillbaka i samma form som han var i innan han försvan.
Omstarten!!!
Så här skulle jag vilja att Kyrö/Larsson formerar laget mot Malmö i nästa vecka,o framöver i Kvalserien!!!
Mv: Johan Holmqvist
1:a femman: Bergeron-Cassel
Petrovicky-Sachl-Dackell
--------------------------------------------------------------------------------------
2.a femman: Sjödin-Kuparinen
Björn.D-Wahlberg-Miettinen
--------------------------------------------------------------------------------------
3:femman Philips-N.Andersson
Molin-Lind-J.Andersson
--------------------------------------------------------------------------------------
4:e kedjan: Sjögren-Jakob.J-Malmström
--------------------------------------------------------------------------------------
Avb:Viitakoski,Soling
Anledningen till bänkningen av Soling o Viitakoski är att dem sett iskalla ut senaste tiden,Vesa saknar tempot o Soling totalt formsvag,men där finns ju kapaciteten!!!
Mv: Johan Holmqvist
1:a femman: Bergeron-Cassel
Petrovicky-Sachl-Dackell
--------------------------------------------------------------------------------------
2.a femman: Sjödin-Kuparinen
Björn.D-Wahlberg-Miettinen
--------------------------------------------------------------------------------------
3:femman Philips-N.Andersson
Molin-Lind-J.Andersson
--------------------------------------------------------------------------------------
4:e kedjan: Sjögren-Jakob.J-Malmström
--------------------------------------------------------------------------------------
Avb:Viitakoski,Soling
Anledningen till bänkningen av Soling o Viitakoski är att dem sett iskalla ut senaste tiden,Vesa saknar tempot o Soling totalt formsvag,men där finns ju kapaciteten!!!