Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
« Föregående · 1720250 · Nästa » Till forumet
Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Återigen folks - fokusera och analysera mer på vårt lag än på domarna!
+ 1
Såhär 34 matcher in i säsongen törs jag ge mig på ett omdöme. Jag har inte sett en spelare i brynäströjan som gör så många klockrena misstag som Porseland. Varje match, varje byte. Varför så mycket speltid?
+ 6
Zappaholic: Ett tecken på att det var en grov domarmiss var att Sunken "brann av". Det är INTE ofta han gör det...
+ 2
Och som vanligt lär det inte bli någon påföljd för de fridlysta domarna trots att de förstört ytterligare en match. När spelet dessutom är centrerat i vår zon så missar man det ÄNDÅ. Fyfan vad de är värdelösa.
+ 1
70 Rodrigues: Hur i hela helvete kan BÅDE Mollgan och Sören missa en solklar jävla slashing på Sunken där? Det är ju ta mig fan en bragd.
Vilken tragisk bedömning...
Vilken tragisk bedömning...
+ 2
Vet inte riktigt vad man ska säga. Tycker vi ändå känns tyngre. Man ser att vi är det bättre laget i tabellen. Marginaler mot oss!
+ 1
Skönt! Cmore-studion är eniga om att Örebros 2-1 mål borde varit utvisning för örebroarn istället. Finns ingen Corsi-statistik för domslut med och domslut mot? Vi måste vara tokjumbo där.
+ 4
Såg ni att Olden lira ett byte i början av första perioden? Vart tog han vägen sen? Vad fals? Låt Vrana spela i PP istället för Brodecki!
+ 4
Porseland är så jävla usel, hälften vore nog. Hur fan tänkte Bengtzén där😠
+ 3
{7877}: Både Petter och Sanny anser att den är solklar, de får Arto att framstå som den jävla pajas han är, tack för det!
+ 16
I studion säger dom att slashingen var solklar...Tack grabbar. Men Arto. .varför tkr inte du så???
+ 4
{5583}: Det kan ju inte undgå Bulan och ledningen hur det ser ut?
Huge: Jag tror att det lag som gör flest mål vinner ikväll😃
+ 2
Sicket jävla skämt.
Örebroaren tappar skäret bakom kassen och ramlar. Lindblom helt oskyldig och dom får ett felaktigt PP.
Sen slashar dom klubban ur händerna på Sunken i hörnet, utan åtgärd och så står det 2-1 på tavlan.
Och nu får vi ett PP efter ännu en domarmiss.
Det lag som har mest flyt med domarna märkliga bedömningar kommer att vinna ikväll, som det känns.
Örebroaren tappar skäret bakom kassen och ramlar. Lindblom helt oskyldig och dom får ett felaktigt PP.
Sen slashar dom klubban ur händerna på Sunken i hörnet, utan åtgärd och så står det 2-1 på tavlan.
Och nu får vi ett PP efter ännu en domarmiss.
Det lag som har mest flyt med domarna märkliga bedömningar kommer att vinna ikväll, som det känns.
+ 2
{7800}: Helt galet detta. Han slashar så klubban går av och den trötta jävla gubbjäveln Blomsten påstår att det inte är nåt😡😡😡
+ 3
Okej, nu har vi sett att Sandström inte håller i SHL. Nästa.
+ 2
Det var ju en helt SINNESSJUK slashing på Sunkens händer precis innan målet vid sargen! Fyfan så sjukt att domaren släpper det.
+ 4
Forsberg 1978:
Hur kan det inte vara utvisning när de slår klubban ur händerna på Sundqvist? Så jävla dåligt.
Hur kan det inte vara utvisning när de slår klubban ur händerna på Sundqvist? Så jävla dåligt.
+ 4
Porse tappar ut pucken ur zon..helt ohotad...Vill killen bli av med jobbet?
+ 4
bifhjärta: defensiven är pk. Öret har skjutit 6 skott på 30 min.
Clarence: dröjer säkert inte länge innan öret får kompensation 😟
+ 1
Zappaholic: Exakt, så det är min förtjänst om vi mot förmodan skulle vinna😃.
+ 1
« Föregående · 1720250 · Nästa »