Pasi Nurminen?
136181 · Nästa » Till forumet
Sv: Pasi Nurminen?
västsupporter: Pasi spelar i Atlanta Thrashers, där han konkurrerar med Milan Hnlicka (?) om förstaspaden.
Rensningar och förslag till ersättare inför nästa säsong oavsett resultatet den här säsongen (om vi är kvar i ES förstås ! ):
Ram har spelat grymt bra men vi plockar hem "Honken" igen från farmarlagsspelet i Hartford.
Asplund till Tierp.
Lundström tar andraspaden bakom "Honken".
Djoos lägger av och tar hand om pojk/juniorsidan.
Pekkala förpassas till italienska ligan.
Johansson får abdikera till Rögle
Petré får ta nya tag i Huddinge.
"Sjödda", Andersson, Laitinen och Rehnberg ska vara kvar.
Larsson pensionerar sig från hockeyn och tar ett rejält "grabbatag" om marknadsbiten.
Luovi skickas hem till Finland, för mycket skador.
Danielsson skadad och direkt svag i Bif-dräkt.
Floberg mycket tanig i närkamper, bra på skridskorna dock men så är också Danielsson, skickas till Valbo.
Mårs blir tyvärr redan petad nu.
Wågström en spelare som inte så lite påminner om en annan dålig värvning av SK: Daniel Olsson. Petas.
"Molle", Kyrö, Bergqvist, Miettinen, Anger, Östlund och Soling stannar.
"Lill - Nyllet" och "Kösa" behöver få spela mer för att bedömas.
Samuel Påhlsson bör signeras och det ska få kosta.
Anders Eriksson likaså.
Tommy Westlund definitivt.
Jag vill se en satsning på dyra svenska spelare hellre än spelare här på artistkontrakt.
Rensningar och förslag till ersättare inför nästa säsong oavsett resultatet den här säsongen (om vi är kvar i ES förstås ! ):
Ram har spelat grymt bra men vi plockar hem "Honken" igen från farmarlagsspelet i Hartford.
Asplund till Tierp.
Lundström tar andraspaden bakom "Honken".
Djoos lägger av och tar hand om pojk/juniorsidan.
Pekkala förpassas till italienska ligan.
Johansson får abdikera till Rögle
Petré får ta nya tag i Huddinge.
"Sjödda", Andersson, Laitinen och Rehnberg ska vara kvar.
Larsson pensionerar sig från hockeyn och tar ett rejält "grabbatag" om marknadsbiten.
Luovi skickas hem till Finland, för mycket skador.
Danielsson skadad och direkt svag i Bif-dräkt.
Floberg mycket tanig i närkamper, bra på skridskorna dock men så är också Danielsson, skickas till Valbo.
Mårs blir tyvärr redan petad nu.
Wågström en spelare som inte så lite påminner om en annan dålig värvning av SK: Daniel Olsson. Petas.
"Molle", Kyrö, Bergqvist, Miettinen, Anger, Östlund och Soling stannar.
"Lill - Nyllet" och "Kösa" behöver få spela mer för att bedömas.
Samuel Påhlsson bör signeras och det ska få kosta.
Anders Eriksson likaså.
Tommy Westlund definitivt.
Jag vill se en satsning på dyra svenska spelare hellre än spelare här på artistkontrakt.
Fbk har en marknad som är t.o.m mindre än Bif:s och ändå omsätter de nästan 3 ggr så mycket som Bif. Det säger en hel del om hur det skulle kunna vara om Bif verkligen försökte och man fick kommunen att inse hur mycket Bif betyder.
Fbk:s framgångar ekonomiskt grundlades redan innan LLA stod där färdigbyggd. Man lät / låter det få kosta att få bra spelare.