« Föregående · 203266 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues: Vet inte hur många gånger vi vinner skottena och har en utdelning likt skatteåterbäringen.
Skjut och framför mål och styr!
Skjut och framför mål och styr!
70 Rodrigues: Visst,men inget går vår väg,inte ens att idioten ser att pucken var i skyddsnätet.
Sylf: Skönt att vi har 1-1, men jävligt oroande att vi har 3 frilägen men inte gör ett enda mål, av 3 frilägen ska fan minst 2 in mål!
nån nämde AB´s målservice.Enl dom leder BIF med 1-0,TIK-LIF står 0-0(1-1)LHF-DIF 0-0(2-1) jävla schysst service.
Sylf: 14-5 i skott, 3 frilägen för Brynäs och ett omdiskuterat ledningsmål för Modo, Ram styrde pucken i skyddsnätet bakom mål men "puckot" Ryhed blåste inte av och Modo kunde ta pucken och göra 0-1!
dessutom skulle Modos mål ha underkänts pga att pucken var uppe i skyddsnätet.jävla flyt...
Sylf: Liket hostar till 1-1. Sen kul att höra att Molin har epo dopat grillorna. Se till nu bara att få in Pucken nu!
Sylf och andra: Det är väl det j-a dataviruset som fortfarande spökar. Jag har haft ett segare än segt internet sen i lördags. Men hör ni, Expressen och Aftonbladet har hygglig målservie de också om ni vill gå in där.
Sylf: Tror nog att servern är överbelastad samt att HS är som sirap också
Tittar samtidigt på Canal+, där är det nu 1-1 och ett j-a tempo
Tittar samtidigt på Canal+, där är det nu 1-1 och ett j-a tempo
Sylf: Äh, jag följer barnprogrammet så länge. Just nu sjöng de klart: Det är för härligt med barn.
70 Rodrigues: näe,möjligen 0-1,jag har ju tippat 12-1 och olof mattsson gör alla.
Sylf: Kanske lika bra det, med Brynäs flyt så ligger dom väl under med 2-0 redan!!!
Sylf: Kanske lika bra det, med Brynäs flyt så ligger dom väl under med 2-0 redan!!!
70 Rodrigues: Va fan håller ufo swehockey på med ?? deras online rapportering funkar ju inte.
westerlind: Ha ha, om du tittar tillbaka i sidorna så kan du se att jag tippade 2-1 efter str redan igår kväll, lång näsa på dig.....:-)
70 Rodrigues: Personligen vill jag också hellre ha kvar Bif i elitserien än en oviss kvalserie helt klart vi får väl hoppas för det är det enda vi kan göra!!
Enligt swehockey onlines laguppställningar (de tillfällen de är online) så skickar MoDo inga spelare idag. Jag tror därför vi har goda chanser ikväll: 2-1 till Brynäs.
Nädu, Rodrigues - jag var först (men jag fegar inte och tror på straffar). Jag meddelade slutresultatet till NuMountain redan i förmiddags.
Nädu, Rodrigues - jag var först (men jag fegar inte och tror på straffar). Jag meddelade slutresultatet till NuMountain redan i förmiddags.
observant: Jag tror nog att sponsorerna blir fler och det satsas mer pengar om sponsorerna vet att vi kommer 9:a eller 10:a och blir kvar i elitserien än om man tvingas till ett MYCKET ovisst kval, eller vad säger du??
70 Rodrigues: Nedräkning nu snart bara 10minuter kvar till vadå antingen himlen eller helvete men det klart enligt Henning är det ju bättre lira i kvalserien än att inte lira något alls om vi nu blir 10.a för då går vi ju miste om 1.7 miljoner kr!!
70 Rodrigues: Precis min fråga--varför spelas inte N. Danielsson med Kyrö och Molin istället för Kösa?
Dax att dra. Lycka till ikväll, gubbar!
Dax att dra. Lycka till ikväll, gubbar!
Så här ställer vi upp:
1. RAM, Jamie
1st Line 7. SJÖDIN, Tommy 14. ANDERSSON, Adam
27. ANGER, Niklas 38. LARSSON, Jan 24. MIETTINEN, Tommi
2nd Line 3. JOHANSSON, Daniel 33. LAITINEN, Veli-pekka
21. MOLIN, Ove 20. KYRÖ, Roger 13. KARJALAINEN, Kyösti
3rd Line 5. PEKKALA, Jussi 2. PETRÉ, Henrik
18. NYLANDER, Peter 23. DANIELSSON, Björn 32. BERGQVIST, Kenneth
1. RAM, Jamie
1st Line 7. SJÖDIN, Tommy 14. ANDERSSON, Adam
27. ANGER, Niklas 38. LARSSON, Jan 24. MIETTINEN, Tommi
2nd Line 3. JOHANSSON, Daniel 33. LAITINEN, Veli-pekka
21. MOLIN, Ove 20. KYRÖ, Roger 13. KARJALAINEN, Kyösti
3rd Line 5. PEKKALA, Jussi 2. PETRÉ, Henrik
18. NYLANDER, Peter 23. DANIELSSON, Björn 32. BERGQVIST, Kenneth
65 Selander: Om Brynäs lyckas göra 6 mål ikväll, så bjuder jag på bärs på lördag när vi kommer till Gävle!!!
70 Rodrigues: Nu får man för f-n hoppas att dom även har lärt sig att spela i pp också för det har varit under all kritik.
6-3 till Brynäs alt 6-2.
Werna får matchstraff i andra efter att ha råkat gett domarn en uppercut i tron att Larsson stog kvar på sin plats *ler*
6-3 till Brynäs alt 6-2.
Werna får matchstraff i andra efter att ha råkat gett domarn en uppercut i tron att Larsson stog kvar på sin plats *ler*
observant: De e lungt, vi har ju ett kanonlag!! Vi vinner med 2-1 efter str!
Brynäs IF-MoDo Hockey
Jaha, då var det 37 min kvar till matchstart och nervositeten kommer så sakteligen krypande, om inte sista chansen gick i lördags så går den självklart i kväll vid torsk, hua!
Sv: Heja Brynäs
RavenLord: Åh vad avundsjuk jag blir på dig jag får hoppas att det går bra!!En sak till som jag kan hoppas på är att Cobras tar sig till allsvenskan/Elitserien så att man kan se Brynäs här ja då har man bara några km till isstadion ;-)
Sv: Heja Brynäs
RavenLord: Skrik fram grabbarna till seger idag, vi som inte kan vara där får skrika förgäves framför datorn istället.
Men på torsdag ska man försöka hjälpa till....
Men på torsdag ska man försöka hjälpa till....
« Föregående · 203266 · Nästa »