Publikfester till vintern?
79604 · Nästa » Till forumet
Publikfester till vintern?
Åter igen är det stor succé och karnevalsstämning på fotbollen! Förutom hockeysiffror, 4-3 i matchen, fanns nästan 30 000 åskådare på plats som kunde njuta av både fotbolls- och publikfest.
Det blir kanske svårt att dra erfarenheter av spelet :-), men det vore kul om vi gjorde en ansträngning för att åtminstone komma i närheten av den här stämningen på Brynäs matcher kommande säsong. OK, Säsongen har just börjat så vi vet inte hur den utvecklar sig publikmässigt, men ändå - Så här ska det se ut på ett idrottsevenemang, eller hur?
Som någon sa, in med mer tifo, gasa på och ha kul...
(Däremot är jag gärna utan "vågen": Jag är på matcherna för att kolla på hockey - husmorsgymnastik fortsätter jag gärna att göra hemma...)
Det blir kanske svårt att dra erfarenheter av spelet :-), men det vore kul om vi gjorde en ansträngning för att åtminstone komma i närheten av den här stämningen på Brynäs matcher kommande säsong. OK, Säsongen har just börjat så vi vet inte hur den utvecklar sig publikmässigt, men ändå - Så här ska det se ut på ett idrottsevenemang, eller hur?
Som någon sa, in med mer tifo, gasa på och ha kul...
(Däremot är jag gärna utan "vågen": Jag är på matcherna för att kolla på hockey - husmorsgymnastik fortsätter jag gärna att göra hemma...)
Ja, den där förbannade vågen! Men glöm inte han som sköter texten på klockan - där har ni boven i dramat. Det måste gå att
få lite fart i Gavlerinken utan vågen.