Resa med Brooklyn Tigers till Linköping den 27dec
639764 · Nästa » Till forumet
Sv: Resa med Brooklyn Tigers till Linköping den 27dec
BrynäsPer1: 18 st är det till och med. Så 12 st till behövs. Har alla HS gävle bor anmält sig?
Sv: Resa med Brooklyn Tigers till Linköping den 27dec
DMartinssonBSKV: Jag hoppas på många, men just nu bara 15 anmälda, men det fattas bara ynka 15 stycken till, tycker att det borde gå. Men se vad som hände mot djurgården, blev jävligt besviken då. Kom igen, skrik bort julmaten nu
Resa med Brooklyn Tigers till Linköping den 27dec
Kom igen nu alla gävle bor och folk norr om linköping anmäl er till linköping den 27 dec. Info: www.brooklyntigers.se/trips.php?subpage=planned