1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 777713 inlägg · 7967 ämnen
« · 198465 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Frölunda–Brynäs
Det känns som om jag kommer att skita i hockeykväll, några fler som tänker göra det?

70 Rodrigues: Jävla pessimist :-)

70 Rodrigues: Djursholms CK var rätt svar för de finns just nu inte på plats i Scandinavium, vilket däremot ett annat lag från östra Sverige visst gör. Men bara för att markera sin närvaro, alltså...

Sylf: Jag tycker att det verkar avgjort eller vad säger du?

70 Rodrigues: Bara 8, då måste Aspen fantomspela i sista. Svårare att se vem som skulle få hål på Lundqvist, självmål ?

70 Rodrigues: Och hur skulle det gå till ??? Brynäs tröstmål alltså ! 6-0 nu förresten.

Lilljanne: Alla tecken???
Vi ligger på samma poäng som Malmö med en match mindre. Att det blir förlust mot serieledarna Frölunda är ju inte bra men det är viktigare att ta poäng mot Malmö på Lördag och Modo på Tisdag.

6-0

Jag tippar att slutresultatet blir 8-1

Clarence: Äsch, det där var ju lätt! Den här då? Vem gjorde första brynäsmålet i fjärde finalmatchen mellan Brynäs och Modo den 15 april 1999?

Hoppas kvällens match blir Asplunds avskedsföreställning i Brynäströjan, nästa säsong vill jag se honom i Leksand tillsammans med Pekkala, Petré, Rehnberg, Bergqvist och Karjalainen.

Ulf Lindgren: Ingen fara. Men jag är en Pitepalt :)

Clarence: Djursholms Curlingklubb.....:)

Portello: Okay. Ursäkta mig.

Ett enda lag har inte nätat efter två perioder i dagens omgång. Gissa vilket?

KungMartin: Både rätt och fel! Alla tecken skriker kvalserien. Men väl där kör vi över både skåningar och lappar. BRYNÄS REGERAR!

Ulf Lindgren: Petter gjorde målet men någon Pitepalt är han inte.

Ulf Lindgren: Du är härlig du Lindgren! Ses vi nere på Jackpott på lördag?

lindberg: För det första så kommer det inte att bli någon kvalserie, och för det andra så skulle Brynäs regera i en sådan.

Antonio Rodrigues: Pitepalten Petter Nilsson petar in 3–2 39.50 fyra sekunder in på power play. Tack.

Sylf: 3-2 till Luleå, måtte de andra lagen hjälpa till och fixa brynäs över strecket för i en kvalserie kommer de inte ha en susning....och något återtåg a la leksand lär det inte heller bli...

Luleå har 3-2 mot Mif.

70 Rodrigues: Ja det har det nog,det är bara 22 muppar från Sätra som inte fattat det,plus nåra till.

Nå positivt... tja.. efter att timrå spöade oss med 7-2 på hemmaplan så vann vi 2 raka matcher.

rafalski: Asplund är bättre än Kimmo Kapanen! Asplund 75% - Kapanen 73,7%. Asplund regerar!

Sylf: Luleå har vänt 0-2 till 3-2 mot MIF, 3-2 målet kom 19:50!

rafalski: Riktigt pajasgäng,vi är på väg mot nionde nollan för säsongen,måste va ett nytt och mycket svårslaget rekord.Var fjärde match !!! MEN VI HAR ETT BRA LAG !!!!!!

Sylf: Fan vad du har blivit positiv....:) Tåget har redan gått!!!

Huge: Har du käkat upp gummibitarna..........:)? Jag vill läsa en optimistkommentar! Om det nu går att skriva något positivt om den här skiten?

Vilket jävla skämt årets upplaga av Brynäs är ! Asplunds målvaktsspel får ju Salos insats mot Vitryssland att framstå som heroiskt. Molin, vart tog du vägen ? Jävla pajasgäng !

Clarence:MIF har ju förmågan att grisa till sig segrar,Brynäs har ingen förmåga till nånting.Torsk på lördag och tåget har gått.

westerlind: Peugeot 605 2.0 Turbo, den går alltid i gång, jag är uppe på 22 min!

Lilljanne: Att MIF höll Frölunda stången mycket bättre, är nog svar nog på vilka som hamnar över och under strecket till slut...

5-0

70 Rodrigues: Det vart mål i pp,,,5-0 nu.

70 Rodrigues:

Hmm, jag får nog kanske ge upp mitt tips. Nu hoppas jag på Luleå och att en viss brynässupporter inte får igång bilen på lördag.

Lilljanne: Dom kanske inte har som policy att ge handikapp i alla matcher.

Sylf: Mål? Det vet väl Brynäs knappt vad det är, ju!!

Sylf: Ska dom bli utspelade så är det väl i Göteborg! Det som oroar är att MIF hade 0-0 långt in i tredje för bara två dar sen mot samma lag.

Sylf: näääää

PP för bif nu,,nån som tror på mål ??

70 Rodrigues: 2-2 i luleå nu.När chansen kommer att gå upp på fast mark så passar Brynäs på att åka iväg och bli utspelade..

Lilljanne: Inte fan är dom bra, då skulle dom väl inte ha värvat Kallio, dom måste ju helt klart förstärka för att överhuvudtaget ha någon chans i slutspelet!

70 Rodrigues: Göteborgs Wahlman som är i farten?

70 Rodrigues: Aspen höll nollan i 26 min. Rekord!

Brynäs är mycket bättre än Frölunda just nu, dom är värda ett mål enligt radiosporten!

" Frölunda är Sveriges bästa lag så det är en tuff uppgift. Vi har allt att vinna och vi tänker ta poäng där nere. Asplund är riktigt bra i mål".....saxat ur AB idag....ha ha ha...4-0 nu.

Kolla in rölundas fjärdekedja:
LUUKKONEN, Mattias, STEEN, Alexander, KARLSSON, Jens. Lägg till deras andremålvakt och ni har ett lag som skulle ta hem DM i Gästrikland.
Borde finnas regler mot att vara så jävla bra!

Sylf: 4-0

Lilljanne: Han kan ju i alla fall inte ha lön efter prestation,då skulle han ha svultit ihjäl för länge sedan.

« · 198465 · »