SCA-CUPEN Eller!!
568967 · Nästa » Till forumet
Sv: SCA-CUPEN Eller!!
66Berglund: Det är cupen i Mora som gäller!
Där ska vi spöa både Leksand och Mora:)
I Sundsvall är det ju bara soper:)
Där ska vi spöa både Leksand och Mora:)
I Sundsvall är det ju bara soper:)
SCA-CUPEN Eller!!
Tjenna alla Brynäsdiggare! Nu tycker jag att vi sluter upp och åker till SCA-Cupen alla som håller med kommer dit,eller hur? Nu är det Piggvarning igen!
Jasså?.. Tack för den kängan! =(