Silly season!!
290574 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly season!!
kacken: Med nya namn i styrelsen så får vi innerligen hoppas att dom lyckas att skaffa fram deg!!
Sv: Silly season!!
70 Rodrigues: Nu har du och andra fått svaret på varför inga "namn" har värvats, först skaffar vi deg sedan spelare.
Sv: Silly season!!
70 Rodrigues: Vi kan se det så här att vi har då ingen favoritpress på oss i år. Och låt Expressen skriva som dom vill för det är en tidning som inte jag har någon tillit till
Det har aldrig slagit fel för mig iaf, så fort dom skriver upp mina favvo lag Brynäs och MFF så går det åt h-e. Brynäs ifjol och nu går MFF kräftgång fast dom var tippade som topplag.
Det har aldrig slagit fel för mig iaf, så fort dom skriver upp mina favvo lag Brynäs och MFF så går det åt h-e. Brynäs ifjol och nu går MFF kräftgång fast dom var tippade som topplag.
Silly season!!
Expressen skriver följande: I värvarmatchen mellan elitserielagen känns det som att Leksand o Djurgården är vinnarna så här långt. Djurgården har dammsugit Stockholmsregionen på hungriga lirare medan Leksand nu har ett lag för den övre halvan av serien. Annat är det i Gävle o Luleå. Brynäs och Luleås trupper ser BRÄCKLIGA och BILLIGA ut.KVALSERIESTÄMPEL redan i juni äe aldrig kul.