Skada
129887 · Nästa » Till forumet
Skada
Det måste vara en generalmiss som gjordes med Soling i våras.....om inte jag minns helt fel hade han problem med knäet redan då.
HUR kan man då vänta tills veckorna innan säsongsstart med att göra något åt saken!!!!?????
Nu får killarna visa lite stil och lite amerikansk fightingspirit,fortsätt att skjuta utav bara..... så skall det snart släppa!
KÄMPA
HUR kan man då vänta tills veckorna innan säsongsstart med att göra något åt saken!!!!?????
Nu får killarna visa lite stil och lite amerikansk fightingspirit,fortsätt att skjuta utav bara..... så skall det snart släppa!
KÄMPA
Rubrik Hockeyligan: "Färjestad har snackat ut" - kanske dags för en ransakan och ett snack i Brynäs också!?