Skellefteå - Brynäs 8/10
« Föregående · 1766280 · Nästa » Till forumet
Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
smallround: Atmosfäriska störningar. Man har klätt hela hallen i bly eftersom det bor så många elallergiker i Skellefteå.
+ 1
Pudas börjar 2ndra perren med 3 dåliga beslut i ett och samma byte..
+ 1
{7877}: sjukvårdarna hämtade fel person .... de skulle hämta zebrorna... de har ju akut synfel.
Skämt åsido vad fan håller cmores ljudtekniker på med. Arenaljudet ändras hela tiden
Skämt åsido vad fan håller cmores ljudtekniker på med. Arenaljudet ändras hela tiden
+ 2
Inkazar: Ja..några fina offensiva tacklingar ändå.
Malmö vinner skotten med 25-8 men förlorar perioden med 3-1..hockey!
Malmö vinner skotten med 25-8 men förlorar perioden med 3-1..hockey!
+ 2
Inkazar: Det har du rätt i...Men jag skulle vilja se lite proppar ute på isen...Det kommer säkert.
bifhjärta: vore inte omöjligt! Synd Carlsson är skadad bara. Ersson kommer bli bra, men än är han inte riktigt mogen tycker jag, lite mycket junis-misstag.
Gamnacke: han spelar fysiskt, inte Bertilsson fysiskt utan smart, forwards-fysiskt han är ju stenhård i kroppen karln.
Gamnacke: han spelar fysiskt, inte Bertilsson fysiskt utan smart, forwards-fysiskt han är ju stenhård i kroppen karln.
+ 1
Haha. Bulan blir tvungen att lämna bänken pga en fotskada 😂
Jag tar det som ett tecken på att något mycket konstigt kommer hända ikväll. Nämligen att vi vinner mot Skellefteå!
Jag tar det som ett tecken på att något mycket konstigt kommer hända ikväll. Nämligen att vi vinner mot Skellefteå!
+ 1
Inkazar: Har inte tänkt på att han inte spelar, men nu när du säger det.....
Bra första.
Rautio kom upp stort några gånger.
Zab ser het ut, hänger en idag!
Sunken, bänkad eller skadad?
Rautio kom upp stort några gånger.
Zab ser het ut, hänger en idag!
Sunken, bänkad eller skadad?
+ 1
bifhjärta: Apropå Paille, hade nog förväntat mig lite mer fysiskt spel av honom.
Helt ok första. Johnson och Zaborsky ser heta ut. Ska vi slå cykloperna så är det i kväll. Rautio riktigt vass.
Lindström: så är det jämnt uppe i tolvfingerstan ....zebror är inte objektiva ngnstans
Ortio mot Rautio. Ändå lite smålustig målvaktsduell sett till efternamnen.
+ 2
Jag må vara färgad men vafan sysslar zebrorna med? Har släppt 3-4 solklara utvisningar.
Måla nu då i PP
Måla nu då i PP
+ 1
{7800}: Ja helt obegripligt.
Vad i hela helvete..Bulan lämnar båset för skada😂😂😂
Vad i hela helvete..Bulan lämnar båset för skada😂😂😂
+ 3
Brynäsgubbe: Man måste uppdatera sidan själv. Helt jävla värdelös sajt. De kallar det för liveuppdatering, men det är det inte.
+ 1
Zaborsky hade fan nästan varit fri om han inte blivit trippad. Istället blir han av med pucken för han rivs omkull. Domaren bara står och glor?
+ 3
SAIK är ofta lite väl modiga i egen zon och i uppspelsfasen..det kan vi utnyttja. Ersson mycket speltid. Kul!
Jag såg ingen crosschecking av Gunderson. .. domaren bara tar ut godtyckligt. ....faaaaan
+ 6
Paille cross checkad i huvudet...Gunde åker ut för att han står och trycker lite med klubban
+ 2
Bertil ser så bra ut..hoppas han kan fortsätta såhär. Härligt att se Enter med mer o mer fart på rören!
+ 2
Steenm: Yes...fruktansvärt frustrerande matcher förra säsongen..Ersson speltid direkt.
Om jag inte minns helt fel så var det misskavalkad i match efter match mot Skellefteå ifjol. Vi var ju med i matcherna, men det är ett sjuhelsikes jävla spöke som ska bort ikväll.
+ 1
« Föregående · 1766280 · Nästa »