SSK-BIF
212750 · Nästa » Till forumet
Sv: SSK-BIF
Bissett: Nej inte är vi pessimistiska här inte! Här vajar Brynäs' stolta fana högt...
Jag säger inte att Ditt tips är orimligt, Bissett. Men jag tror och hoppas att det här laget ska lyfta sig ur sin jämmerdal och visa alla här hur fel man haft. Jag skulle vilja se att vi klarade oss undan KS, som jag tror kommer att bli ett hajakvarium, och att vi hinner räta upp skutan före nästa säsong. Stora förändringar måste ske. På alla plan.
Jag säger inte att Ditt tips är orimligt, Bissett. Men jag tror och hoppas att det här laget ska lyfta sig ur sin jämmerdal och visa alla här hur fel man haft. Jag skulle vilja se att vi klarade oss undan KS, som jag tror kommer att bli ett hajakvarium, och att vi hinner räta upp skutan före nästa säsong. Stora förändringar måste ske. På alla plan.
Sv: SSK-BIF
svedas: Vet inte om detta är rätt tillfälle att börja joxa runt i femmorna, svedas. Engström-Berka-Kösa låter som ett sömnpiller, såvida Du inte tänker på dem som en checking line. Men i en sådan line är Nyllet given; det är vad han är bäst på.
Rent allmänt är det hög tid att låta juniorerna komma fram och ta ansvar. Framför allt Rönnqvist och Danielsson är härliga att se.
Rent allmänt är det hög tid att låta juniorerna komma fram och ta ansvar. Framför allt Rönnqvist och Danielsson är härliga att se.
Sv: SSK-BIF
Jompe: Alla är så pessimistiska (med all rätt kanske) men kommer BIF in i ett flyt så kan dom ju ta poäng av alla lag. jag använder den gamla slagdängan "MOTIVATION slår KLASS"
GO Brynäs GO !!!
Miettinen-Molin-N.Danielsson är väl en intressant kjedja? Hoppas bara att dom provar den.
Anger-Danelsson-Nylander
Larsson-Rönnqvist-Floberg
Engström-Bergqvist-Kösa
Så skulle jag matcha laget om jag hette Gunnar
GO Brynäs GO !!!
Miettinen-Molin-N.Danielsson är väl en intressant kjedja? Hoppas bara att dom provar den.
Anger-Danelsson-Nylander
Larsson-Rönnqvist-Floberg
Engström-Bergqvist-Kösa
Så skulle jag matcha laget om jag hette Gunnar
Inget är klart. Visst, SSK är nuförtiden ett lag i en helt annan viktklass med spelare som man som Brynäsare bara kan drömma om. Samtidigt kan ett spelarköp som Virta kan ju bli ett nerköp om resten av laget lägger ifrån sig lite för mycket av ansvaret på honom. Colorado tycks ju ex. spela bäst som lag när inte Foppa är med (inga jämförelser för övrigt).
Så farligt är det väl inte att hoppas förgäves Bissett?
SSK-BIF 1-2 (efter straffar)