Tabellen ljuger!
503053 · Nästa » Till forumet
Sv: Tabellen ljuger!
rackham: Naturligtvis SÅ är det.. *asg* Kom nu sticker vi huvudet i sanden. Jag har lite plats över i mitt hål *L*
Tabellen ljuger!
"På grund av ett tekniskt fel visas inte den korrekta elitserietabellen på hockeyligan.se för närvarande.
Tabellen ljuger. På hockeyligan.se har ett tekniskt problem orsakat att tabellen inte uppdateras som den ska. Vi arbetar med att åtgärda felet och kommer förhoppningsvis kunna visa en riktig tabell någon gång under måndagen."
Källa: Hockeyligan.se
Mormor, här har du chansen!
Brynäs har naturligtvis 20 poäng mer...
Tabellen ljuger. På hockeyligan.se har ett tekniskt problem orsakat att tabellen inte uppdateras som den ska. Vi arbetar med att åtgärda felet och kommer förhoppningsvis kunna visa en riktig tabell någon gång under måndagen."
Källa: Hockeyligan.se
Mormor, här har du chansen!
Brynäs har naturligtvis 20 poäng mer...
Säkert att det inte kliar lite på ryggen också...?