1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779055 inlägg · 7967 ämnen

Tack Brynäs


Sv: Tack Brynäs
Orättvist att klaga på Pärondjoos då han knappast haft de bästa förutsättningarna denna säsong. Hans kyla i power play måste tas till vara några år till. Dessutom är han duktig att reta motståndare vilket skulle visat sig mer om Brynäs haft ett riktigt övertag i målprotokollet någon match mot Färjestad. Då hade "äppelkindade jättebabyn Wallin" börjat gråta, det är jag övertygad om.

Sv: Tack Brynäs
Zonenet:

Juniorlaget är väl lite kört för dom..

Men faktum är att laget lyfte sej enormt när Djoos kom tillbaka och Larsson är den som hållt oss över strecken hela åren punkt slut..
Om dom sen håller ett år till återstå att se, men de vore dumt att chansa på att dom inte gör det..

Sv: Tack Brynäs
Jag tycker fortfarande att Djoos och Larson inte har någonting i Brynäs A-lag att göra...

Sv: Tack Brynäs
Zonenet är från och med nu allmänt idiotförklarad...

Larsson är den största ledaren vi har i laget och har varit så sen flera år tillbaka.. och vadå inte stirra sej blind på statistiken, de kan gälla på skott och dyligt, men man hamnar inte där uppe i poängligan med ett brutet nyckelben och spelar i ett lag som Brynäs den här säsingen om man inte är jävligt bra!!

Sv: Tack Brynäs
hur fan skulle de se ut om vi inte hade Djoos och Larsson att tillgå?

Ja, vi skulle nog ha svåra problem att få ut pucken ur egen zon när vi e två man mer ungefär..

Om båda dom lägger av till nästa säsong kan vi blåsa i kris-visselpipan på en gång!!!

Sv: Tack Brynäs
jag har sett Kung larsson i stort sett varja hemmamatch under säsongen och du har fel.Jannes ledaregenskaper behövs han tillför otroligt mycket,både på o utanför isen.

Sv: Tack Brynäs
Stirrra dig inte blind på statistiken...

Sv: Tack Brynäs
Du säger att Larsson inte tillför nått.
Har du kollat poängligan under säsongen?Gör det o tänk om!

Sv: Tack Brynäs
Ska Djoos spela nästa säsong också????????
Ahhhhhhhhhhhhh!!!

Larsson & Djoos tillför ingenting till Brynäs.. tvärtom..

Tack Brynäs
Tack för denna säsong,vi kommer igen nästa säsong.
Säger som Djoos "Hem o läka kroppen o komma tillbaka o va lite bättre(ska uttalas på bred Mora-dialekt)


Heja Brynäs!!!

66632 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)