TJ TILLBAKA!!!!
495118 · Nästa » Till forumet
Sv: TJ TILLBAKA!!!!
Bissett19: Detta kanske kan vara nåt för T.J Han har ju tillbringat några år i NHL och kanske har den gåvan? Han kanske kan hjälpa till att bredda området för tilltänka sponsorer med... Om han nu ska ha lön fram till April.
Sv: TJ TILLBAKA!!!!
Bissett19: Jag vill fortfarande ge T.J. en riktig chans. Det var inte hans fel att vi sög i början av säsongen.
Sv: TJ TILLBAKA!!!!
Han ska tydligen scouta lagen/spelare i Supperallsvenskan,är vi redan i KS eller??Räkna med att han står i båset när/om vi trillar ner i KS!!!
Då börjar lönen att ticka också...
Perkele!