Tommy Westlund
131278 · Nästa » Till forumet
Sv: Tommy Westlund
Tordan100:
Jo kanske det, men vi ska inte börja panikvärva nu, låt som sagt femmorna få spela ihop sig först...
Jo kanske det, men vi ska inte börja panikvärva nu, låt som sagt femmorna få spela ihop sig först...
Tommy Westlund
När nu Caroline inte valde att skydda Tommy i waiver-draften, luktar det farmarligan för honom. Vad säger ni vänner, vore inte något att försöka få hem?
Han hade kanske inte någon direkt lysande säsong förra året
( tror inte att han gjorde ett enda mål)
Men i nuläget skiljer det inte honom från så många andra i vår trupp !!
Han hade kanske inte någon direkt lysande säsong förra året
( tror inte att han gjorde ett enda mål)
Men i nuläget skiljer det inte honom från så många andra i vår trupp !!
vem skulle inte vilja ha tillbaka westan?