1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779520 inlägg · 7967 ämnen

Topp tre så här långt.

448700 · » Till forumet

Sv: Topp tre så här långt.
Topp tre utifrån de förväntningar jag hade inför säsongen:

1. Honken
2. Malmström
3. Sjödin

Botten "toppas" av Kuparinen. Han måste bort.

Sv: Topp tre så här långt.
westerlind: Nä men Noppa och röda korset Majsan (med hjälmen) ligger något före Kupan!

Sv: Topp tre så här långt.
Lunkan:
Du kan inte namnen på korvgubben, vaktmästaren och de andra som ligger före.

Sv: Topp tre så här långt.
65selander:
Jag har titta in i kulan!
Läser man mellan raderna är jag bara riktigt nöjd med Malmström samt nöjd med målvakterna. Det finns en anledning till det stora gapet ner till de 2 backarna på listan nån som kan gissa varför?

Sv: Topp tre så här långt.
Lunkan:
Intressant att se att du har Phillips och Arnason med som inte har satt ner skridskorna ännu på isen

Sv: Topp tre så här långt.
96 Artisten:
Malmström
Phillips
Arnason


Korhonen



Honken
























Kupan
D.J

Sv: Topp tre så här långt.
ERIKSSON47:
1. Honeken

2. Viitakoski

3. Malmström

Sv: Topp tre så här långt.
Bissett19:
Liten skystering på listan :P

1.Honken

2.Niklas "Grodan" Bäckström (visserligen 2 eller om det var 3 matcher, men...)

3.BOOM-BOOM

Sv: Topp tre så här långt.
Anneli: Tydligen ingen som noterade att jag bara skrev Brynäs och inte laget. Därför ser min lista ut som följer.

1:Sundlöv

Bra jobb med värvningar under sommaren och har även lyckats få hit tre "NHL" spelare som jag tror kommer vara enormt viktiga.

2:Honken

Den i mina ögon klart bästa spelaren, förutom i Moramatchen.

3:Sjödda

Viktig i PP och en kämpe i alla lägen. Hjälper till mycket med sin rutin.

Sv: Topp tre så här långt.
Hong Kong: Malmström (ger aldrig upp), Björne (kämpar alltid) och ´Sjödda (inte alltid så bra, men guuud så nyttig).

Sv: Topp tre så här långt.
1.Honken

2.BOM-BOM

3.Vesa

Sv: Topp tre så här långt.
Hong Kong:
1. Malmström
2. Sjödin
3. Honken (p g a genomklappningen mot Mora)

Sv: Topp tre så här långt.
1. Honken

2. Korhonen (Han kan inte rå för att man inte får ha 2 målisar på plan samtidigt ;)

3. Malmström

Bubblare: N.Andersson

Sv: Topp tre så här långt.
Hong Kong:
1. "Honken"
2. Malmström
3. D.Johansson

Sv: Topp tre så här långt.
Hong Kong:
1: Honken
2: Lind
3: Malmström

Lite fegt att visa sina kort först ;-)

Topp tre så här långt.
Sitter här och funderar över vilka som har varit bäst i Brynäs så här långt av säsongen. I mitt huvud så är det tre namn som dyker upp. Tänkte höra mig för med er andra vad ni tycker innan jag släpper min bomb.

448700 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du hade 16 inlägg enbart igår.
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)