Truppen
276077 · Nästa » Till forumet
Sv: Truppen
aphac: Jag visste inte riktigt vad jag skulle tro ifjol om värvningarna. Tyckte nog att Brynäs hade behövt värva fler, men var nog ändå ganska tillfreds med de spelare som kom. Tyvärr var det väl sen bara Anger som infriade förhoppningarna fullt ut. På papperet tycker jag nog Brynäs hittills i år värvat sämre än ifjol. Men, dum och fåfäng som man är, hoppas man väl än på bättre kap. Även om inte mycket talar för det.
Sv: Truppen
aphac: Det var väl det du indirekt sa:
"Alla lag förstärker ju sina lag då räcker det inte för BIF att bara komma till samma nivå som detta år , då flyger vi ut i raketfart!!!!!!"
Om alla andra förstärker innebär väl det att de blir bättre samt som du helt riktigt kom fram till "vi flyger ut med raketfart". Alla lag blir bättre utom stackars BIF.
"Alla lag förstärker ju sina lag då räcker det inte för BIF att bara komma till samma nivå som detta år , då flyger vi ut i raketfart!!!!!!"
Om alla andra förstärker innebär väl det att de blir bättre samt som du helt riktigt kom fram till "vi flyger ut med raketfart". Alla lag blir bättre utom stackars BIF.
Sv: Truppen
Strozzi: Tänk på att man antagligen inte satsar på tre målvakter nästa säsong och att man såg Karjalainen som ersättare för Soling som kommer tillbaka. Sedan går ju också Danielsson och Rönnquist in i laget. Då blir det tre eller fyra spelare som återstår: 1 back, 1 målis och 1 forward (kanske 2).
Truppen
Nu har vi tappat minst 12 spelare och fått 5. Undra om vi kommer få 7 till? så att vi kommer upp i samma antal spelare... Får vi det så kommer vi bli betydligt bättre än ifjol.
jag menar.. d blir svårt o hitta ersättare som är sämre än Jobs, Floberg, Kösa, Pekkala, Berka osv..
Vad tror ni??
jag menar.. d blir svårt o hitta ersättare som är sämre än Jobs, Floberg, Kösa, Pekkala, Berka osv..
Vad tror ni??