va tycker ni om Almtorps debut i brynäs då?
473497 · Nästa » Till forumet
Sv: va tycker ni om Almtorps debut i brynäs då?
EKMAN34: Väldigt spännande alternativ du fick till där. Jag tror han kommer imponera i Almtuna efter nyår. 4:an alltså ;-)
va tycker ni om Almtorps debut i brynäs då?
1: jo den är bra, han kommer att inponera efter jul.
2: jah vet inte kanske bra kanske dålig.
3:tror inte på han alls.
2: jah vet inte kanske bra kanske dålig.
3:tror inte på han alls.