Vågar man stå i klacken om man är en gammal tant?
368670 · Nästa » Till forumet
Sv: Vågar man stå i klacken om man är en gammal tant?
Underdog: och vart fick du luft ifrån?, klart att klackarna har högra åldersnitt än 16 år....
Sv: Vågar man stå i klacken om man är en gammal tant?
60Gunilla: Skäms ej för din ålder,det är de som ej vågar visa sina känslor och skriker på sitt lag som skall skämmas ovasett ålder eller var de befinner sig i hallen.Har varit runt i Europa och sett hockey,där går man omkring i matchtröjor i åldern 2-70 år,och hejar fanatiskt på sitt lag.Där finns det ingen som talar om ålder,och som det tidigare har skrivits,så består Timrå-s klack av ett flertal personer i din ålder,där skäms man ej för att tillhöra klacken,men det är väl det enda positiva med Timr!
Sv: Vågar man stå i klacken om man är en gammal tant?
Fanzin: Alla "klackar" har en medelålder på 16 år. Skäms inte - du höjer den markant dock. Varför inte stanna hemma och lyssna på radio iställe?
Sv: Vågar man stå i klacken om man är en gammal tant?
60Gunilla: bara för att brynäs har lågt snitt på åldern i klacken så betyder inte det att du inte ska våga stå i klacken. Se andra klackar, tex timrå där finns ju gubbar i 65-70 års åldern.
Sv: Vågar man stå i klacken om man är en gammal tant?
60Gunilla: klart du vågar!
Alla måste stötta laget oavsett ålder!
Alla måste stötta laget oavsett ålder!
Sv: Vågar man stå i klacken om man är en gammal tant?
60Gunilla: Du kan nog få bli tränare rent av. ;)
Drar mig till minnes en kris i engelsk fotboll för några år sen då ingen ville ta på sig rollen som förbundskapten. En trebarnsmor i fyrtioårsåldern från Wales skrev ett brev till förbundet där hon erbjöd sina tjänster. Bl a ska hon ha skrivit "Jag kan förvisso inget om fotboll med det har ju inte hindrat mina föregångare". :D
Drar mig till minnes en kris i engelsk fotboll för några år sen då ingen ville ta på sig rollen som förbundskapten. En trebarnsmor i fyrtioårsåldern från Wales skrev ett brev till förbundet där hon erbjöd sina tjänster. Bl a ska hon ha skrivit "Jag kan förvisso inget om fotboll med det har ju inte hindrat mina föregångare". :D
Vågar man stå i klacken om man är en gammal tant?
Imorgon ska jag besöka gavlerinken för första gången på åtta år, och är lite nervös. Vågar man stå i klacken eller kommer man känna sig som ett gammalt fossil om man bara är 43 år?
Vad jag förstår behöver dom all hjälp dom kan få.
Vad jag förstår behöver dom all hjälp dom kan få.