Vinn biljetter till invigningen av Läkerol Arena
718318 · Nästa » Till forumet
Sv: Vinn biljetter till invigningen av Läkerol Arena
65selander: Invigning stavas det. Är så glad att inte Arsenal får vinna :-)
Sv: Vinn biljetter till invigningen av Läkerol Arena
Bissett19: Invikgnnigen brukar aldrig va med hockey om jag inte har fel. LIF hade också baluns med artister mm.
Sv: Vinn biljetter till invigningen av Läkerol Arena
65selander: Är det jag som är helt stenad,men ska inte det vara en Brynäsmatch samband med invigningen,detta datum den 11/11 är det ju inga matcher enligt spelprogrammet!!
Sv: Vinn biljetter till invigningen av Läkerol Arena
Bissett19: Inte vad jag vet men jag ska försöka ta reda på det.
Sv: Vinn biljetter till invigningen av Läkerol Arena
HF: Är det fastställt vilket datum invigningen är?
Vinn biljetter till invigningen av Läkerol Arena
Nu finns det chans att vinna biljetter till invigningen via Brooklyn Tigers,
www.brooklyntigers.se/lotteri.html
www.brooklyntigers.se/lotteri.html