VM-spelare
279987 · Nästa » Till forumet
Sv: VM-spelare
65 Selander: Ok match, tycker ändå att Brynäs vändning mot MoDo är en större bragd.....:-)
Sv: VM-spelare
svedas: Instämmer med dej. Åtminstone Schweiz är ju numera ett etablerat hockeyland i A-VM och har absolut spelare som borde ta plats i Brynäs. Så Sjödin, som väl har kontakter kvar med sitt forna hemland, bör seriöst fingranska en eller annan av de schweiziska anfallsspelarna i VM-laget. Min optimala önskan är dock att två slovakiska forwards skriver på för Brynäs. Slovakien har i VM visat att de har riktigt bra hemmaspelare också och inte bara de här tre-fyra NHL-stjärnorna man känner igen sen några år.
VM-spelare
Varför inte värva nån stjärna i schweiz eller Lettland. Dom spelarna håller ju minst lika hög klass som dom bästa i Brynäs. Typ Pluss i Alplandet.