Wallin från Mars?!
64091 · Nästa » Till forumet
Wallin från Mars?!
Måste reflektera över en märklig figur - unge Wallin i FBK. Såg matchen på plats i Gavlerinken, kollade sen matchen på video, och såg Wallins intervju i andra periodpausen. Han tyckte det var "bedrövligt att FBK släppte in Brynäs i matchen i andra perioden, FBK dominerade perioden stort, men lät Brynäs få såna skit mål"!????
Nån som vet vilken planet han kommer ifrån??? Fascinerande hjärnvindlingar! Nästan lite Di Leva känsla faktiskt; driver han med oss, eller menar han allvar?? Färgblind, obefintlig känsla för spelet, eller total avsaknad av självkritik är de förklaringar jag kan hitta. Förmodligen ligger svaret i självuppfattningen, hans förmåga till kurr i varenda byte och vid varje avblåsning stöder den teorin.
(Att sen Brynäs som vanligt föll ihop i tredje pga dålig grundträning är en annan femma, iofs märkligt att inte Melin reflekterat över detta?)
Nån som vet vilken planet han kommer ifrån??? Fascinerande hjärnvindlingar! Nästan lite Di Leva känsla faktiskt; driver han med oss, eller menar han allvar?? Färgblind, obefintlig känsla för spelet, eller total avsaknad av självkritik är de förklaringar jag kan hitta. Förmodligen ligger svaret i självuppfattningen, hans förmåga till kurr i varenda byte och vid varje avblåsning stöder den teorin.
(Att sen Brynäs som vanligt föll ihop i tredje pga dålig grundträning är en annan femma, iofs märkligt att inte Melin reflekterat över detta?)