Frölunda - Brynäs IF | 27/10
« Föregående · 603463 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
90Steen_: Dacke ut för hakning...Skridskoåkningen är kanske inte vad den borde.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Vi anfaller ju inte ens .. hur hade Boorken tänkt att vi skulle göra mål då ? Självmål av Salo eller ? :P
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Någon som vet någon sida som visar alla resultat lite snabbare än aftonbladet?
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Frölunda har det mesta av spelet, men Brynäs försvarar sig bra och hänger med i matchen .. nu börjar dock Frölunda ta över mer och mer .. men Brynäs har spelat bättre än i dom senaste matcherna ! 7min. in i andra !
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
wap.hockeysnack.com
Kan någon sammanfatta matchen hittills på ett kort sätt
Kan någon sammanfatta matchen hittills på ett kort sätt
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Huge: I Homers ord (Do-Re-Mi låten från Sound Of Music):
DOUGH... the stuff that buys me beer
RAY..... the guy that sells me beer
ME...... the one who drinks the beer
FAR..... a long run to get beer
SO...... I'll have another beer
LA...... I'll have another beer
TEA..... no thanks, I'm drinking beer
That will bring us back to DOUGH
DOUGH... the stuff that buys me beer
RAY..... the guy that sells me beer
ME...... the one who drinks the beer
FAR..... a long run to get beer
SO...... I'll have another beer
LA...... I'll have another beer
TEA..... no thanks, I'm drinking beer
That will bring us back to DOUGH
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Bonuz: "Tror inte ni kan skala."
Kan inte vi: Do re mi fa so la ti re.
Tji fick du....
Annars äter vi allt med hull och hår.
Kan inte vi: Do re mi fa so la ti re.
Tji fick du....
Annars äter vi allt med hull och hår.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Bonuz: Inte för att på nåt sätt vara oförskämd men jag måste bara fråga.
När jag och herr Prost var ute på dansbanorna på sjuttitalet fanns det ett dansband från Härryda som hette Bonuz.
Any connections?
När jag och herr Prost var ute på dansbanorna på sjuttitalet fanns det ett dansband från Härryda som hette Bonuz.
Any connections?
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Huge:
Hahaha, manlig intuition är aldrig fel: Jag hoppade just runt och kollade, tre av sex radioutsändningar spelade just slut på "Tush" som gick över till gissa vad? Den som gissar rätt vinner 3 st Happy Tape i valfri färg.
Hahaha, manlig intuition är aldrig fel: Jag hoppade just runt och kollade, tre av sex radioutsändningar spelade just slut på "Tush" som gick över till gissa vad? Den som gissar rätt vinner 3 st Happy Tape i valfri färg.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Bonuz:
Inte bara han som gör det va :-)
Kallio tar sig säkert en hutt :)
Inte bara han som gör det va :-)
Kallio tar sig säkert en hutt :)
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Huge:
Hurra, äntligen periodpaus. Nu skulle jag vilja höra t ex:
* AC/DC - "Stiff Upper Lip"
* ZZ Top - "Tush"
* David Bowie - "Suffragette City".
Fantastisk musik som spelas alltför sällan i hockeyradion, tycker jag.
Hurra, äntligen periodpaus. Nu skulle jag vilja höra t ex:
* AC/DC - "Stiff Upper Lip"
* ZZ Top - "Tush"
* David Bowie - "Suffragette City".
Fantastisk musik som spelas alltför sällan i hockeyradion, tycker jag.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
90Steen_: Tekniska problem med webbmatcherna
På grund av tekniska problem i radiohuset fungerar för närvarande ingen hockeysändning på webben. Vi beklagar detta och jobbar på att lösa felet.
Står det
På grund av tekniska problem i radiohuset fungerar för närvarande ingen hockeysändning på webben. Vi beklagar detta och jobbar på att lösa felet.
Står det
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Lägger väl in svaret som jag fick från SR här också då.
Hej,
På grund av tekniska problem i radiohuset fungerar för närvarande ingen
hockeysändning på webben. Vi beklagar detta och jobbar på att lösa felet. Istället för att höra matcherna i sin helhet sänds ordinarie Sportextra.
Hälsar,
Mikael Kulle
Radiosporten
Hej,
På grund av tekniska problem i radiohuset fungerar för närvarande ingen
hockeysändning på webben. Vi beklagar detta och jobbar på att lösa felet. Istället för att höra matcherna i sin helhet sänds ordinarie Sportextra.
Hälsar,
Mikael Kulle
Radiosporten
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Nåns FRÖ-BRY radio som funkar ?? Jag hör bara vanliga Sportextra ..
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Metal Guru:
sannolikslära = Short for 'sannolikhetslära'.
till skillnad från imorse så är jag lite laidback nu, och saknar hets.
sannolikslära = Short for 'sannolikhetslära'.
till skillnad från imorse så är jag lite laidback nu, och saknar hets.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Fel, JanT:
Flippar du ett mynt många gånger i rad, och får upp ena siden upp 17 gånger på raken är det fortfarande 50/50-chans att det blir antingen eller gång nummer 18.
Spelare har en tendens att glömma bort sannolikslära ibland.
Flippar du ett mynt många gånger i rad, och får upp ena siden upp 17 gånger på raken är det fortfarande 50/50-chans att det blir antingen eller gång nummer 18.
Spelare har en tendens att glömma bort sannolikslära ibland.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
JanT:
Den uträkningen stämde innan de 18 matcherna spelades, men nu när det bara är en match kvar så är det 75% chans att Frölunda vinner och 25% att Brynäs vinner, om man nu följer din procentsats.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
munkas: Ponera att FHC har haft i genomsnitt 75% chans att vinna mot BIF de 4 senaste åren. Chansen att upprepa den bedriften 18 gånger i rad är .75^18=0,0056. Sålunda har Frölunda 0,6% chans att vinna idag!
Go Tigers, go (det räcker att ställa in grillorna)
Go Tigers, go (det räcker att ställa in grillorna)
« Föregående · 603463 · Nästa »