Frölunda - Brynäs IF | 27/10
« Föregående · 603463 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Det låter som att ni ska vara rätt så tacksamma för att det bara står 1-0.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Dream Team:
Äntligen - först "Stiff Upper Lip" och nu "Tush" - kvällen är räddad.
Äntligen - först "Stiff Upper Lip" och nu "Tush" - kvällen är räddad.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
westerlind: Ja man sitter här med myspinne å lyssnar på ett klassiskt gitarrsolo :)
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
munkas: "Dacke ut för hakning...Skridskoåkningen är kanske inte vad den borde."
Men Witehalls filmning höll iaf hög klass....
Men Witehalls filmning höll iaf hög klass....
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
wap.hockeysnack.com
Hong Kong ringde och så j-a illa är det inte och den sista utv vid målet var väldigt lättköpt. Vi gör snart 3st mål enl mitt ölglas
Hong Kong ringde och så j-a illa är det inte och den sista utv vid målet var väldigt lättköpt. Vi gör snart 3st mål enl mitt ölglas
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
HF: Kan vi ha börjat med Muhammed Alis taktik? Ställa oss mot repen och låta motståndaren slå sig trött och sen gå till anfall?
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Verkar vara klasskilnad, ge biffarna lite bananer så Salo får lite träning.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
HF: Ååååh, Doctor, doctor med UFO - det är grejer det.
För övrigt var jag lite milt ironisk om Stiff Upper Lip, Tush och Suffragette City. Någon mer än jag måste väl upptäckt att dessa låtar spelas med 101% säkerhet i minst en av periodpauserna?
För övrigt var jag lite milt ironisk om Stiff Upper Lip, Tush och Suffragette City. Någon mer än jag måste väl upptäckt att dessa låtar spelas med 101% säkerhet i minst en av periodpauserna?
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Bonuz:
Någon som kan förklara snabbt hur matchbilden är, dom säger inte så mycket på radion.
Någon som kan förklara snabbt hur matchbilden är, dom säger inte så mycket på radion.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH! Nu när vi skulle få PP så måste dom naturligvist skjuta skott över sargen .. SUCK !
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
wap.hockeysnack.com
olle alla kör samma musik alla matcher. Byts säkert efter Jul
olle alla kör samma musik alla matcher. Byts säkert efter Jul
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Bonuz: det säger en hel del brynäs målvakt måste vart väldigt bra, eller är det frölunda som e dåliga?
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
piff: Frölunda suger idag, bränner alla lägen men målisen spelar bra!
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
wap.hockeysnack.com
Bonuz: Det är väl ett dåligt skytte från Indianerna
Bonuz: Det är väl ett dåligt skytte från Indianerna
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Bonuz:
Är inte intresserad av fjortisar som är irriterad på sitt lag fast de leder.
Är inte intresserad av fjortisar som är irriterad på sitt lag fast de leder.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
claesw: Molin blek hela säsongen sa komentatorn, jag tycker han har varit bra hela säsången hitils.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
65selander och westerlind:
De har ett C-18 kassettband, som ingen får tappa bort.
De har ett C-18 kassettband, som ingen får tappa bort.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Bonuz: Och du är säker på att de har rätt? Allt är ju relativt vettu. Om du inte ser matchen själv kanske du inte ska uttala dig så tvärsäkert.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
wap.hockeysnack.com
2-0 är ju smicker med tanke på hur mycket dom andra loosar
2-0 är ju smicker med tanke på hur mycket dom andra loosar
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Jaha .. Lavins "skadad" .. det ända som fattades .. vilken skitkväll ! ;(
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
90Steen_: vilken skitkväll ! ;(
IGEN!!!!!!!!!!!!!!!
Snart är vi jumbo för att stanna
IGEN!!!!!!!!!!!!!!!
Snart är vi jumbo för att stanna
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
90Steen_: Lite hopp fick man ju nu i alla fall, om inte annat så har dom i alla fall gjort mål i de här två bortamatcherna.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
90Steen_: Jaha, ja...där fick man för att var optimistisk och trodde på vinst ikväll. Det är bara för Brynäs o ta nya tag inför de kommande hemmamatcherna. Svårt motstånd men inget är omöjligt.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
wap.hockeysnack.com
Sylf kommer du någonsin bli nöjd. Nu väntar vi nästa gäng, själv väntar jag på en nyanserad rapport från "Hong Kong"
Sylf kommer du någonsin bli nöjd. Nu väntar vi nästa gäng, själv väntar jag på en nyanserad rapport från "Hong Kong"
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Det enda positiva med Brynäs denna höst är att laget, än så länge i alla fall, aldrig faller igenom och tappar koncepterna helt i nån match. Om nu det är nån tröst när förlusterna bara staplas på varann... Men har man som jag tippat laget bli 10-11:a är det här ingen chock. Brynäs den här säsongen är inte bättre än så. Allt annat är villfarelser...
« Föregående · 603463 · Nästa »