Frölunda Indians - Brynäs IF 14/2-15
Orkar inte Brynäs spela Bulans aggressiva hockey i tre perioder? Motståndarna verkar orka hur mycket som helst.
Ett mål framåt på sju perioder hittills i vinter i Scandinavium...
Hitills räcker vi inte till mot ett bra Frölunda. Nu gäller det att genomföra resten av denna matchen på ett försvarbart och hedersamt sätt.
Ingen jävla genomklappning accepteras.
Nån måste hålla i kulorna
Vi har tappat 20.000 åskådare o går mot 3:e raka året m negativt ek.resultat
2-0, tavla av Starsky
Skulle förvåna mig om Bertil spelar mer i grundserien...tyvärr. Såg inte bra ut.
Hoppas jag har helt jävla fel såklart.
Gnäll inte på Bz
Klart han ville ha in folk, inte hans beslut
Det kommer att bli en otrolig försvagning om vi tvingas spela med
Westlund i stället för Bertilsson resten av säsongen.
Bertilsson har varit riktigt riktigt bra sen tränarbytet.
Åtminstone topp två bland våra backar.
Nya skador för Brynäs och sedan mål i arslet med 2 sekunder kvar av perioden.
Det är vardag för oss Brynäsare.
Skaplig förstärkning Frölunda tog in med Lasch. Hade Brynäs behövt.
3 juniorer + Blomman sista bytet
3 fw djupt, Westlund tveksam på blå
Westlund som tappade pucken på blå? Bertilssons skada kan bli riktigt dyr.
Bertil skadad. Två PP som Norda och Djoos slarvat bort. Och baklängesmål med 2 sekunder kvar.
Inte mycket psykologiska bitar vi får med oss efter första. Riktigt jävla tungt..trots hygglig insats.
Men 19.58...patetiskt (och jävligt typiskt).
Hoppas Bertil är ok.