Frölunda Indians-Brynäs IF
« Föregående · 328247 Till forumet
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF
Frisco: Jo, vi får snart ett öltält - då blir det säkert många fler bortasupportrar norrifrån som kommer på matcherna. Ett genidrag enligt mig.
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF
Frisco: Förmodligen ett öltält till på den andra kortsidan,kanske gratis sittdynor.....
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF
Huge: Ok där ser man. Så efter Curling-VM tar de bort den tillfälligt utlagda röda mattan sen är sllt som vanligt igen?
« Föregående · 328247